گوش شنوای بانک مسکن برای مشتریان / پاسخگویی فعال به حدود ۱۰۰ هزار پرسش در سال ۱۴۰۳
کارشناسان مرکز مشاوره بانک مسکن با رویکردی مسئولانه و مشتریمحور، طی سال ۱۴۰۳ به حدود ۱۰۰ هزار سوال و درخواست مردمی پاسخ دادند و بار دیگر تعهد این بانک به شفافیت و رضایت مشتریان را به نمایش گذاشتند.
به گزارش مملکت آنلاین، محمدحسن ترابی، سرپرست مدیریت امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن ضمن بیان این مطلب به خبرنگار هیبنا گفت: مرکز مشاوره این بانک با هدف صیانت از حقوق شهروندی، ارتقاء کیفیت خدمات و افزایش دسترسی عمومی به اطلاعات، همه روزه پاسخگوی سوالات و دغدغههای مشتریان بوده است.
وی با بیان اینکه کارشناسان این مرکز در تعامل مستقیم با مردم، پاسخگویی دقیق، تخصصی و قابل اتکا را سرلوحه کار خود قرار دادهاند؛ گفت: بر اساس آمار، در طول سال گذشته، 56 هزار و 549 تماس تلفنی از سوی مشتریان با مرکز مشاوره بانک مسکن برقرار شد.
ترابی گفت: روابط عمومی بانک مسکن همچنین موفق شد به 40 هزار و 298 پیغام صوتی پاسخ دهد؛ آماری که نسبت به سال 1402، حدود 30 درصد رشد داشته و نشان از افزایش اعتماد عمومی و کارآمدی بیشتر مرکز مشاوره بانک دارد.
وی اشاره کرد: علاوه بر این، 3 هزار و 58 رایانامه نیز از سوی مشتریان دریافت و به صورت کارشناسی پاسخ داده شد.
سرپرست مدیریت امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن اعلام داشت: پاسخگویی به پیامهای سامانه مشکلات مردمی وزارت راه و شهرسازی و سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات نیز از دیگر اقدامات این مرکز در سال 1403 به شمار میآید.
ترابی اظهار داشت: سوالات و دغدغههای مطرح شده از سوی مشتریان، طیف وسیعی از موضوعات را از شرایط دریافت تسهیلات مسکن، خرید و جعاله تا تسهیلات ازدواج و فرزندآوری، همچنین طرحهای نوآورانه بانک نظیر «ثمر»، «توان» و ... شامل میشد؛ این تنوع، نشان دهنده نیاز روزافزون به مشاوره دقیق در حوزه مالی و بانکی و نیز اعتماد بالای مردم به کارشناسان بانک مسکن است.
سرپرست مدیریت امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن در بخشی از سخنان خود از ارتقا و توسعه زیرساختها و بهروزرسانی نرمافزارهای مرکز مشاوره این بانک خبر داد.
ترابی با اشاره به استفاده از فناوریهای نوین در این مرکز، اظهار داشت: بهرهگیری از فناوریهای روز، در کنار دانش و تجربه کارشناسان خبره بانک مسکن، زمینه پاسخگویی سریعتر، دقیقتر و مؤثرتر به نیازهای اطلاعاتی هموطنان را فراهم خواهد کرد.
وی تاکید کرد: بانک مسکن با تقویت بسترهای ارتباطی و استفاده از فناوریهای نوین در حوزه پاسخگویی، در مسیر ارتقاء تجربه مشتری گام برداشته و نشان داده است که در کنار خدمات مالی، شنیدن صدای مشتریان و پاسخ به نیازهای آنان نیز بخشی جدانشدنی از ماموریتهای حرفهای این بانک است.
گفتنی است، شهروندان تهرانی میتوانند جهت برقراری ارتباط با مرکز مشاوره بانک مسکن، با شماره تلفن 1830 و یا 61088 و هموطنان ساکن در سایر شهرها با شماره 61088-021 تماس حاصل کنند. همچنین پاسخگویی آنلاین مرکز ارتباطات مردمی بانک مسکن به سوالات در لینک https://bank-maskan.ir/call-center قابل دسترسی است.
انتهای پیام/