کشف ۶ تن گوشت منجمد تنظیم بازار احتکار شده در بندرعباس

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۶ تن گوشت منجمد تنظیم بازار به ارزش ۳۰ میلیارد ریال از یک انبار احتکار کالاهای اساسی در بندرعباس کشف شد.

کشف ۶ تن گوشت منجمد تنظیم بازار احتکار شده در بندرعباس

به گزارش مملکت آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان روز پنجشنبه در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان در ادامه طرح مقابله با پدیده احتکار و مبارزه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی با انجام گشت‌زنی‌های هدفمند در یکی از محلات بندرعباس، یک انبار احتکار کالاهای اساسی را شناسایی و موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی و تشکیل تیمی با حضور نمایندگان سازمان صنعت،معدن و معدن استان به محل اعزام و در بازرسی از انبار موردنظر مقدار پنج تن و ۶۲۲ کیلوگرم گوشت منجمد احتکار شده کشف کردند.

این مقام انتظامی هرمزگان با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیرات معرفی و انبار مورد نظر نیز پلمب شد، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر