جزئیات زمان پرینت کارت و برگزاری آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی

زمان پرینت کارت و برگزاری آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی - سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

جزئیات زمان پرینت کارت و برگزاری آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی

به گزارش مملکت آنلاین، کارت‌ شرکت در آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی - سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سال ۱۴۰۳ از روز سه‌شنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۳۰ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

لذا داوطلبان برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین‌شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است. 

چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه این سازمان و ورود به سامانه پاسخ‌گویی اینترنتی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام نماید. لازم به ذکر است این امکان برای داوطلبانی فراهم است که در سامانه پاسخ‌گویی عضو باشند. لذا ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات فوق را مفقود نموده‌اند با عضویت در این سامانه نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام نمایند.

ب- نحوه اقدام در صورت وجود مغایرت در مندرجات کارت شرکت در آزمون:

۱- با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه‌ای متقاضیان از سامانه ثبت‌احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای وجود ندارد. لذا چنانچه مغایرتی در اطلاعات شناسنامه‌ای کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد ضروری است موارد مغایرت را از اداره ثبت‌احوال منطقه سکونت خود پیگیری نمایید. 

۲- چنانچه به اطلاعات بندهای مربوط به سهمیه ایثارگران، تاریخ فارغ‌التحصیلی، عنوان مقطع و رشته تحصیلی، استان حوزه محل انتخاب سردفتری اسناد رسمی) معترض هستید می‌توانید حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۲ منحصراً به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید.

۳- درصورتی‌که نسبت به بند مربوط به جنس در کارت شرکت در آزمون معترض هستید و یا چنانچه شماره داوطلبی شما به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخواناست ضروری است در روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۶/۰۱ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸۰۰ بر اساس مندرجات جدول ذیل این اطلاعیه به نماینده این سازمان مستقر در واحد رفع نقص مراجعه نمائید.

۴- چنانچه مغایرتی در اطلاعات مربوط به بند سهمیه ثبت‌نامی کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد (برای متقاضیان استفاده از سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت جهاد کشاورزی) لازم است جهت اعلام مغایرت حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۲منحصراً به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید تا درصورت تایید سهمیه توسط ارگان مربوط، سهمیه مورد نظر برای شما اعمال شود. در غیراین‌صورت با سهمیه آزاد گزینش خواهید شد و هیچ‌گونه اعتراضی قابل قبول نیست.

*تذکر مهم:

داوطلبانی که در زمان ثبت‌نام متقاضی استفاده از سهمیه بودند و سهمیه درخواستی آنان از طرف ارگان مربوط مورد تایید قرار نگرفته است، ضرورت دارد پس از مراجعه به قسمت ویرایش اطلاعات و اصلاح سهمیه، حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۶ موضوع عدم تایید سهمیه خود را از ارگان ذیربط پیگیری نمایند.

۵- چنانچه کارت شرکت در آزمون شما فاقد عکس است و یا عکس روی کارت اشکالاتی از جمله؛ فاقد مُهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس دارد، لازم است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مستقر در واحد رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه نمایید و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف شود، بدیهی است در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی خواهد شد. 

ج) نشانی و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون:

نماینده این سازمان در روز پنجشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۱ صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ در واحد رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. داوطلبانی که براساس توضیحات بند «ب» لازم است به نماینده رفع نقص کارت مراجعه نمایند، برای اطلاع از نشانی واحد رفع نقص کارت هر شهرستان، جدول مندرج در بند (و) همین اطلاعیه را ملاحظه کنند.

*یادآوری های مهم‌:

۱– برای حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینتِ کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.
۲- فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ ۸:۰۰ صبح (هشت صبح) روز جمعه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۲شروع خواهد شد و دربِ ورودی حوزه های امتحانی رأس‌ ساعت‌ ۷:۳۰ (هفت و سی) بسته خواهد شد، لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درب‌های ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

۴- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد. رَد و بَدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود. 

۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، ریموت کنترل، هرگونه یادداشت و نظایر آن به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی شده و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری که بخشی از آن در بند «ﻫ » آمده است، رفتار خواهد شد.

۶- به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد. 

۷- حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و … معذور هستند، بنابراین توصیه اکید می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

۸- داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

۹- متقاضیان لازم است درصورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری آزمون برای آنها، نسبت به ارسال درخواست حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۸ از طریق سامانه پاسخ‌گویی اینترنتی مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی https://request.sanjesh.org اقدام نمایند. بدیهی است درخواست‌های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر