آغاز نمایشگاه آثار هنرمندان و هنرجویان هنرهای تجسمی شهرستان اردستان

نمایشگاه آثار هنرمندان و هنرجویان هنرهای تجسمی شهرستان اردستان امروز ۲۰ شهریور در نگارخانه اردستان افتتاح شد.

آغاز نمایشگاه آثار هنرمندان و هنرجویان هنرهای تجسمی شهرستان اردستان

به گزارش مملکت آنلاین، رضوان امامدادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه افزود: در سال‌جاری این سومین نمایشگاهی است که در این نگارخانه برپا می شود که در آن، ۷۰ تابلو نقاشی و سیاه قلم از هنرمندان و هنرجویان هنرهای تجسمی شهرستان به نمایش گذاشته شده است.

امامدادی با بیان اینکه نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان محلی برای معرفی آثار هنرمندان و هنرجویان شهرستان است افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه ملی مجوزها درخواست نگارخانه کنند و آثار خود را در آن ارائه و به فروش رسانند.

امامدادی با اشاره به وجود، ۴۰ هنرمند رشته هنرهای تجسمی در شهرستان بیان کرد: ۲ هفته قبل نیز تعدادی از آثار این هنرمندان با حمایت فرماندار و همکاری این اداره در محل نگارخانه سوره حوزه هنری اصفهان به مدت سه روز به نمایش گذاشته شد که مورد استقبال علاقه‌مندان به این هنر قرار گرفت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان در ادامه گفت: این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۱۹ پذیرای علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی است و مراجعان می‌توانند ضمن بازدید، تابلوهای مورد علاقه خود را خریداری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر