برد تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین بازی نیمه نهایی سوپرلیگ غرب آسیا

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین بازی خود در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا با اقتدار و با نتیجه ۱۰۲ بر ۶۴ نماینده عراق را شکست داد.

برد تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین بازی نیمه نهایی سوپرلیگ غرب آسیا

به گزارش مملکت آنلاین، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا و در نخستین دیدار این مرحله، با اقتدار و با یک پیروزی خانگی الشرطه عراق را در هم کوبید. شاگردان مصطفی هاشمی در شرایطی در تالار زنده‌یاد محمود مشحون پذیرای تیم الشرطه عراق بودند که از همان ابتدا قدرت خود را به رخ حریف کشیدند و اجازه ندادند نماینده عراق در تهران پیروزی را تجربه کند.

شهرداری در کوارترهای اول تا سوم با نتایج ۲۲ بر ۱۵، ۲۷ بر ۱۶ و ۲۶ بر ۸ به برتری رسیدند تا در کوارتر چهارم با اختلاف زیادی که به وجود آمده بود با آرامش بیشتری بازی را مدیریت کنند. این بازی در کوارتر چهارم در شرایطی دنبال شد که هواداران شهرداری در تعطیلات نوروزی با حضور خود در ورزشگاه آزادی و در تالار زنده‌یاد محمود مشحون، تیم خود را تنها نگذاشتند و به خوبی از شاگردان مصطفی هاشمی حمایت کردند.

در این کوارتر، الشرطه سعی کرد تا اختلاف را کم کند و یک بازی پایاپای را با شهرداری گرگان به نمایش گذاشت اما برتری شاگردان هاشمی در کوارترهای قبلی کافی بود تا گرگانی‌ها بدون استرس و نگرانی بازی را دنبال کنند و در پایان یک برد شیرین را کسب کنند.

این بازی در پایان با برتری مقتدرانه و با برد ۱۰۲ بر ۶۴ به سود تیم بسکتبال شهرداری گرگان به پایان رسید. دیدار برگشت دو تیم روز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه برگزار می‌شود و شهرداری گرگان در دیداری خارج از خانه باید به مصاف الشرطه برود. الشرطه عراق با کسب پیروزی مقابل الاتحاد اهلی سوریه به عنوان تیم دوم راهی این مرحله شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر