صعود گل‌گهر یه یک چهارم نهایی جام حذفی در شیراز

دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و گل گهر سیرجان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی در شیراز با سه گل به سود تیم میهمان پایان یافت.

صعود گل‌گهر یه یک چهارم نهایی جام حذفی در شیراز

به گزارش مملکت آنلاین، دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و گل گهر سیرجان در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، تیم گل گهر موفق شد سه بار دروازه تیم میزبان را باز کند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند. فجریها برای این بازی به چند بازیکن اصلی خود به دلیل بازی حساس هفته آینده در لیگ دسته یک برابر خیبر خرم آباد، استراحت داده بودند هر چند به گفته سرمربی این تیم نیم نگاهی هم به جام حذفی داشتند برای همین هم این بازی را جدی گرفته بودند و خوب هم شروع کردند.

همچنین تیم گل گهر سیرجان که در رده ششم جدول لیگ برتر جای دارد برای مسابقات حذفی طبق اظهارات مارینوس اوزونیدیس سرمربی این تیم حساب ویژه ای باز کرده بودند و با بازی گردانی ربروتو تورس ستاره این تیم چشم به دروازه تیم میزبان داشتند و اتفاقا این بازیکن هم گل زد و هم پاس گل داد.

شاگردان مهدی رجب زاده سرمربی تیم فجربدون ترس از نام حریف بازی خیلی خوب شروع کردند و فشار در زمین حریف را در دستور کار داشتند و آنها را مجبور کردند که به بازی مستقیم روی بیاورند هر چند سیرجانی نگاهی هم به ضد حمله داشتند.

پس از اینکه در دقیقه ۱۰ بازی عباس بوعذار بازیکن فجر یک فرصت خوب از دست داد و توپ دراختیار، اخباری سنگربان تیم گل گهر قرار گرفت اما سه دقیقه بعد میزبان دروازه اش روی تعلل مدافع این تیم باز شد.

دقیقه ۱۳ ارسال خوب روبرتو تورس که در این زمینه تبحر دارد با تعلل مدافع تیم فجر، توپ با ضربه سر سعید سحرخیزان بازیکن گلزن تیم گل گهر درون دروازه فجرجای گرفت.

فجریها که انتظار این گل را نداشتند در ادامه نیمه نخست توپ و میدان را در اختیار گرفتند و چند فرصت هم روی دروازه حریف مطرح خود به وجود آوردند و در این لحظات هم تیم گل گهر چشم به ضد حمله داشتند اما فرصتی برای آنها فراهم نشد.

دقیقه ۳۰ محسن سیفی بازیکن خوب تیم فجر که مدافعان تیم میهمان را بارها در این بازی آزار داده بود یک فرصت گلزنی را از دست داد.

در لحظاتی پایانی نیمه نخست فجریها با دادن پاس های تک ضرب فشار زیادی روی دروازه تیم گل گهر به وجود آوردندو در حالی که شایسته شکست نبودند با همان یک گل به رختکن رفتند.

نیمه دوم هم با برتری میزبان آغاز شد و آنها نشان دادند که نمی خواهند بازنده بازی باشند اما پس از گذشت دقایقی بازی متعادل شد.

ازدقیقه ۶۰ به بعد بازهم فجریها که نبض بازی را در دست گرفتند و سه تعویض هم انجام دادند و حامد بحیرایی، داوود رجبی و مهدی شریفی بازیکنان اصلی خود را به بازی آوردند و کاملا بر بازی مسلط شدند.

گل فجریها مردود شد

دقیقه ۶۵ در ادامه حملات تیم میزبان یک خطا پشت محوطه هجده قدم گل گهرنصیب بازیکن این تیم شد که ارسال خوب فجریها می رفت که توسط مدافع تیم گل گهر تبدیل به گل به خودی شود اما واکنش بسیار خوب اخباری دروازه بان میهمان در برگشت توپ به محمد رضا فلاحیان رسید و این بازیکن با دست توپ را درون دروازه گل گهرجای داد در حالی که بهتر می توانست از این فرصت طلایی استفاده کند و یک اخطار هم دریافت کرد.

ضد حمله گل دوم میهمان

در حالی که فجریها به دنبال گل مساوی بودند در دقیقه ۷۷ اسیر ضد حمله تیم گل گهر شدند و ارسال بازیکن این تیم از سمت راست زمین فجر توپ به ربرتو تورس رسید و این بازیکن شوت زن بایک ضربه محکم گل دوم تیمش را به ثمر رساند و تا کار تیم میزبان را سخت ترکند.

دقیقه ۸۰ هم ضربه سنگین علی نجفی با واکنش عالی سنگربان میهمان به کرنر رفت تا فجریها به گل نرسند.

دقیقه ۸۶ برای بار سوم دروازه تیم فجر توسط مسعود زاعر کاظمین باز شد تا در نهایت این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود گل گهر تمام و این تیم راهی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها شود.

از این بازی بیش از ۱۰ هزار تماشاگر دیدن کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر