قطعی شدن صعود تیم ملی فوتبال به دور سوم مقدماتی جام جهانی در زمین بی‌کیفیت عشق آباد با ترس و لرز و بدون جوانگرایی

تیم ملی بدون جوانگرایی و در زمین بی کیفیت عشق آباد ترکمنستان مقابل میزبانش پیروز و صعودش را به دور سوم مقدماتی جام جهانی قطعی کرد.

قطعی شدن صعود تیم ملی فوتبال به دور سوم مقدماتی جام جهانی در زمین بی‌کیفیت عشق آباد با ترس و لرز و بدون جوانگرایی

به گزارش مملکت آنلاین،  تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته چهارم مرحله دوم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه عشق‌آباد مهمان ترکمنستان بود که این دیدار با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید.

ترکمنستان صفر - ایران یک

گل‌ها: مهدی قایدی در دقیقه ۵+۴۵ برای ایران.

کارت زرد: محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه ۳۹ از ایران و دوردیف در دقیقه ۳۷ و در دقیقه ۴۰ از ترکمنستان.

ترکیب ایران: سیدحسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضائیان(کارت زرد)، محمدحسین کنعانی‌زادگان(کارت زرد) ، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، محمد قربانی(۷۰ امید نورافکن)، محمد محبی(۹۰ سامان فلاح)، سامان قدوس، مهدی قایدی(۷۰ علی قلی زاده) و مهدی طارمی.

ترکیب ترکمنستان: رستم آهالیف، جلدیف، واچمیرات آناگولیف، باسیموف، قربانوف، میرزا بیک‌نظروف، تیمور چاریف، تیمور بایوف، ارسلان امانوف، دیدار دوریدیف و عبدالرحمانوف.

شرح گل:

در دقیقه ۵+۴۵، روی ارسال بلند محمد حسین کنعانی‌زادگان، درون محوطه جریمه ترکمنستان مهدی طارمی با سر پاس زیبایی را برای قایدی ارسال کرد و این بازیکن هم با شوت پای راست دروازه ترکمنستان را باز کرد.

تیم ملی ایران با این برد در گروهش ۱۰ امتیازی شد و به همراه ازبکستان، ضمن صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی، به مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ نیز صعود کرد.

تیم ملی فوتبال ایران که تاکنون نتوانسته بود ترکمنستان را در خانه اش شکست دهد، این بار این طلسم را شکست و با گل مهدی قایدی به نخستین برد خود در زمین حریف دست پیدا کرد. ملی پوشان کشورمان با این پیروزی صعود خود را بهمراه ازبکستان به مرحله سوم انتخابی جام جهانی را قطعی کردند و دو دیدار باقی مانده تشریفاتی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر