تمام رویدادهای ورزشی و فرهنگی در مسکو لغو شد

شهردار مسکو پس از حادثه حمله تروریستی در شهر «کروکوس»، اعلام کرد: تمامی رویدادهای ورزشی، فرهنگی و عمومی در مسکو در آخر هفته به دلیل حمله تروریستی به سالن کنسرت شهر کروکوس لغو شد.

تمام رویدادهای ورزشی و فرهنگی در مسکو لغو شد

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از تارنمای خبری آر بی سی، سرگئی سوبیانین شهردار مسکو با اعلام لغو تمامی رویدادهای ورزشی، فرهنگی و سایر رویدادهای عمومی آخر هفته در مسکو، به شهروندان پایتخت روسیه، گفت: از شما می‌خواهم دلیل این اقدام را درک کنید.

اسپوتنیک نوشت: تیراندازی در سالن کنسرت شهر «کروکوس» به کشته شدن دست‌کم ۱۴ نفر منجر شده است.

یک شاهد عینی در گفت وگو با اسپوتنیک اعلام کرد که که پس از شلیک گلوله‌ها از سوی افرادی با لباس شبه نظامی و پرتاب نارنجک از سوی آنها، آتش سوزی در ساختمان کروکوس آغاز شد.

به گفته این شاهد عینی، سپس افراد حاضر در سالن برای فرار از تیراندازی ۱۵ تا ۲۰ دقیقه در آنجا دراز کشیدند و پس از آن شروع به خزیدن کردند که بسیاری از آنها موفق شدند از سالن خارج شوند اما حدقل یکصد نفر در سالن محبوس شده‌اند.

وزارت بهداشت منطقه مسکو نیز به اسپوتنیک گفت که در حال حاضر بیش از ۵۰ تیم آمبولانس به منطقه حادثه برای ارائه خدمات پزشکی به همه نیازمندان اعزام شده‌اند.

وزارت شرایط اضطراری مسکو نیز با اعلام اینکه کار برای نجات افراد از پشت بام ساختمان با استفاده از مکانیزم‌های بالابر در حال انجام است، گفت: تاکنون حدود یکصد نفر توسط آتش نشانان از کروکوس خارج شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر