سرمایه‌گذاری سنگین مایکروسافت در امارات

مایکروسافت و شرکت هلدینگ «جی ۴۲» متخصص در عرصه فناوری هوش مصنوعی، در امارات سرمایه‌گذاری مشترک ۱.۵ میلیارد دلاری انجام می‌دهند.

سرمایه‌گذاری سنگین مایکروسافت در امارات

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از اسکای نیوز، شرکت مایکروسافت از بزرگترین شرکت‌های نرم‌افزاری جهان به همراه شرکت هلدینگ «جی ۴۲»، پیشرو در زمینه فناوری هوش مصنوعی در امارات متحده عربی، از سرمایه‌گذاری مشترک ۱.۵ میلیارد دلاری در این کشور خبر دادند.

هدف از این سرمایه‌گذاری افزایش همکاری دو شرکت برای معرفی آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی و ابتکارات و خلاقیت‌های توسعه مهارت‌های مایکروسافت به امارات متحده عربی و سایر مناطق جهان عنوان شده است.

«براد اسمیت»، نایب رئیس هیئت مدیره مایکروسافت در چارچوب این سرمایه‌گذاری و مشارکت گسترده، به هیئت مدیره «جی ۴۲» (G۴۲) خواهد پیوست.

این شرکت‌ها ضمن تاکید بر تعهد خود به استانداردهای جهانی برای ایمنی و امنیت تصریح کردند، این همکاری گسترده، سازمان‌ها را قادر خواهد ساخت به هر اندازه که می‌توانند در بازارهای جدید از مزایای هوش مصنوعی و فناوری‌های ابری بهره‌‌برداری کنند.

در همین حال مایکروسافت بر این باور است که با تکیه بر همکاری طولانی مدت بین دو شرکت در زمینه هوش مصنوعی و تحول دیجیتال، تعهد متقابل به این شراکت راهبردی عمیق‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر