ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر تهران

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تردد کامیون‌ها و فعالیت های عمرانی و حفاری در هر سه شب لیالی قدر ممنوع است.

ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر تهران

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ احسان مومنی با بیان اینکه شهروندان همکاری لازم را با خادمین خود در پلیس راهور داشته باشند، افزود: با توجه به نزدیک شدن به شب های پرفضیلت قدر و حضور گسترده شهروندان در هیئات مذهبی جهت انجام فرایض این شبها ، پلیس راهور تهران بزرگ نیز به جهت سهولت رانندگان و حضور در مراسمات این شب‌ها وهمچنین تردد سایر شهروندان در دیگر مسیرها ، تمهیدات ترافیکی ویژه ای را اندیشیده است.

وی افزود : همکاران بنده در هر سه شب قدر در اطراف و معابر پیرامونی تکایا، حسینه‌ها و امامزاده‌هایی که مراسمات شب های قدر برگزار می گردد حضور صددرصدی و فعال دارند .

مومنی بیان کرد: در محل هایی که فضای مناسب پارک داریم با نصب بنر جهت پارک وسایل نقلیه به شهروندان اطلاع رسانی می گردد .

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: توصیه می گردد خودروهای خود را به گونه ای که قسمت عقب خودرو رو به پیاده رو و قسمت جلویی آن رو به خیابان باشد پارک باشد که هنگام اتمام مراسم بتوانند به راحتی از پارک خارج شوند .

مومنی گفت: در این سه شب قدر تردد کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر تهران ممنوع خواهد بود . همچنین هرگونه عملیات عمرانی و حفاری در سطح معابر شهر تهران نیز ممنوع است .

وی اظهار کرد: به رانندگان توصیه می شود از توقفات دوبله و سد معبر در سطح معابر خصوصا اطراف محل برگزاری مراسمات و نیز از توقف در حریم میادین و تقاطع ها که باعث کندی تردد دیگر وسایل نقلیه می شود جداخودداری نمایند .

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: توصیه می شود پس از اتمام مراسمات با توجه به تاریکی هوا و خستگی و خواب آلودگی با دقت بیشتری رانندگی نمایند وسرعت و سبقت را مد نظر قرار داده تا شاهد وقوع حوادث نباشیم .

براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، وی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد که با خادمین خود در مجموعه پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در معابر و محدوده ها ، جهت هر چه بهتر برگزار شدن مراسمات شب های قدر و سهولت ترددها همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر