تنش آبی در ۱۲۰ روستای سردشت

فرماندار سردشت گفت: ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند و برابر قراردادی که با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) منعقد شده، درصدد هستیم آب رسانی به روستاهای مذکور انجام گرفته و تنش آبی به اتمام برسد.

تنش آبی در ۱۲۰ روستای سردشت

به گزارش مملکت آنلاین، باباخان اسکندری در دومین جلسه شورای اداری شهرستان سردشت طی سال‌جاری اظهار کرد: این شهرستان ۸۵۶ شهید را تقدیم نظام مقدس ایران اسلامی کرده و سردشت اولین شهر شیمیایی جهان و همیشه در معرض توپ و تانک و در معرض خطر دشمن بوده است، بنابراین انتظار ما از مسئولین آن است که نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.

وی با اشاره به سفر مقام عالی استان به شهرستان و در راستای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی افزود: از ۷۵ مصوبه تصویب شده برای شهرستان ۶۵ مصوبه محقق شده و به اتمام رسیده‌اند که توانسته تغییرات مثبتی را در راستای معیشت مردم به وجود بیاورد.

فرماندار سردشت در راستای اقدامات مثبت و قابل توجه دولت سیزدهم در جهت افزایش رفاه و آسایش مردم گفت: در سال گذشته ۹۷ پروژه را با اعتبار ۱۳۱ میلیارد تومان تعریف کرده و تا به امروز تقریباً ۶۰ درصد اعتبارات تخصیص پیدا کرده و با همت و درایت مدیران، پروژه‌ها به پیمانکاران واگذار و اقدامات را شروع خواهند کرد.

اسکندری ادامه داد: از دیگر اقدامات مؤثر دولت سیزدهم در جهت رفاه و آسایش مردم به رسمی شدن مرز کیله می‌توان اشاره کرد که این مرز یک ظرفیت بالقوه و بزرگ را در جهت رونق تجارت در منطقه ایجاد و اشتغال‌زایی را برای عموم مردم به وجود آورده است.

وی به بحث آب‌رسانی به روستاها پرداخت و تصریح کرد: ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند و برابر قراردادی که با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) منعقد شده در صدد هستیم آب رسانی به روستاهای مذکور انجام بگیرد و تنش آبی به اتمام برسد.

اسکندری همچنین در ادامه به پروژه گازرسانی به ۳۱ روستای منطقه آلان با اعتبار ۱۰۴ میلیارد تومان اشاره کرد و یادآور شد: این موضوع هم برگ زرینی از افتخارات دولت سیزدهم در راستای خدمات رسانی به مردم ایران عزیز است.

فرماندار سردشت در خاتمه به بحث جهاد تبیین پرداخت و خاطرنشان کرد: جهاد تبیین یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه است و مهمترین اصل جهاد تبیین برنامه‌ریزی کردن برای این مهم است و عدم انجام درست آن می‌تواند نتایج زیان باری به وجود بیاورد، پس باید بیان حقیقت و روشنگری با برنامه‌ریزی باشد، زیرا جهاد تبیین برای دشمنان ما خطرآفرین است چون توطئه‌های آن‌ها را نقش بر آب می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر