پاسخ شرکت هواپیمایی به صحبت‌های مدیرعامل استقلال

شرکت هواپیمایی در اطلاعیه‌ای پاسخ ادعای احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال را داد.

پاسخ شرکت هواپیمایی به صحبت‌های مدیرعامل استقلال

به گزارش مملکت‌آنلاین، شرکت هواپیمایی در پاسخ به اظهارات احمد سعادتمند، مدیرعامل محترم باشگاه استقلال در سفر اعضای این تیم به اهواز اطلاعیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

۱- پرواز ۹۸۸ مورخ سوم تیرماه ۹۹ در مسیر تهران - اهواز به اقتضای عملیاتی از ساعت ۱۶ به ۱۷:۴۵ تغییر ساعت داشته که این تغییر برنامه روز قبل از پرواز توسط پیامک و تماس تلفنی به اطلاع نماینده‌ای که در خواست رزرو را داده بود، رسیده است و ایشان با این تغییر برنامه موافقت کرده‌اند.

۲- تعداد بلیت خریداری شده از سوی باشگاه استقلال طی  یک رزرو گروهی است و  ۵۰ نفر بوده که طبق لیست ارسالی صادر شده است.

۳- تعداد ۴۰ مسافر این باشگاه با در یافت کارت پرواز به اهواز اعزام شده و ۱۰ نفر از مسافران این تیم از پرواز جا مانده‌اند.

۴-  توضیح مدیرعامل محترم در اینکه تعدادی بلیت اضافی خریداری شده بوده برای راحتی اعضای تیم  ناشی از عدم اطلاع ایشان از مقررات مسافرت هوایی است. مطابق مقررات فروش هواپیمایی، چنانچه مسافر قصد خالی نگه داشتن صندلی مجاور خود را داشته باشد، باید بنام خود و صندلی اضافه خرید کند و  تهیه بلیت به نام شخص غیر  و ادعای مالکیت  از جای ایشان در صورت جا ماندن مسافر وجاهت قانونی ندارد،  چه بسا اگر ۱۰ مسافر جا مانده  تیم مراجعه می‌کردند، این شرکت با کمال میل پذیرش می‌کرد.

بلیت‌های خریداری شده اعضای تیم به‌ نام مسافر صادر شده و طبیعتا مسافران جامانده نیز مبلغ  بلیت‌شان مطابق مقررات حقوق مسافر  مسترد می‌شود. یادآور می‌شود این پرواز با ۱۵ دقیقه تأخیر انجام شده که تأخیر مشموله ناشی از مراجعه با تاخیر اعضای تیم بوده است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر