تبلیغات محیطی پرسپولیس در اختیار سازمان لیگ قرار گرفت
تبلیغات محیطی پرسپولیس در اختیار سازمان لیگ قرار گرفت.
به گزارش مملکت آنلاین، فصل گذشته بعد از درخواست مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال مبنی بر اینکه تبلیغات محیطی این تیم باید در اختیار خودشان باشد نه سازمان لیگ باشگاه پرسپولیس هم به این صف پیوست و در نهایت بعد از جنجال های زیاد و کش و قوس هایی که در این ماجرا به وجود آمد سازمان لیگ پذیرفت در قبال تعهد دو باشگاه برای پرداخت سهم سازمان لیگ سرخابی ها خودشان کارهای تبلیغات محیطی را انجام دهند.
باشگاه پرسپولیس که فصل پیش کارگزار مشخصی داشت تبلیغات محیطی را در اختیار گرفت و سهم سازمان لیگ را هم پرداخت کرد اما برای فصل جدید به دلیل نامشخص بودن وضعیت همکاری با کارگزار و احتمال فسخ با آن، مسئولان این باشگاه تبلیغات محیطی را در اختیار سازمان لیگ قرار داده اند و همانند سایر باشگاه ها برای فصل جدید درخواستی برای اینکه تبلیغات محیطی در اختیار خودشان باشد، نداشته اند.
این طور که به نظر می رسد پرسپولیس حتی اگر کارگزار دیگری را هم انتخاب کند نمی خواهد تبلیغات محیطی را در اختیار بگیرد.
قرارداد این باشگاه با سازمان لیگ برای فصل جدید تنظیم شده ولی هنوز به امضا نرسیده است.
انتهای پیام/