یک بازیکن خارجی دیگر از پرسپولیس شکایت کرد
شکایت یک مهاجم خارجی دیگر از پرسپولیس دردسرساز شد.
به گزارش مملکت آنلاین، در شرایطی که پنجره نقلوانتقالاتی پرسپولیس بهدلیل شکایت آنتونی استوکس، مهاجم سابق این باشگاه بسته شد شکایت جدیدی از جانب مهاجم خارجی سابق دیگری در راه است! صبر جری ریکاردو بنگستون، بازیکن هندوراسی پس از حدود چهارسال دوندگی برای دریافت مطالباتش لبریز شد و او تصمیم دارد بار دیگر از طریق مراجع قضایی پیگیر دریافت مطالباتش باشد. داستان تکراری بدهیهای گذشته که وارث آن مدیر جدید است و هربار این باشگاه پرطرفدار را وارد چالش میکند. گزافه نیست اگر بنویسیم مدتهاست اعضای انضباطی فیفا و CAS هم از بدعهدی و قرارداد عجیبوغریب باشگاههای ایرانی بهخصوص سرخابیها درقبال خارجیها به تنگ آمدهاند!
بنگستون تخفیف داد مدیران بدحسابی کردند
مجموع طلب بنگستون از پرسپولیس ۷۰هزار دلار بود اما با رایزانیهای آرش نجفی وکیل این بازیکن که زمانی هم وکیل باشگاه پرسپولیس بود، این بازیکن راضی شد 15هزار دلار تخفیف دهد و با دریافت ۵۵هزار دلار شکایتش را از پرسپولیس پس بگیرد. مدیران وقت پرسپولیس فقط ۲۰هزار دلار از این مبلغ را پرداخت کردند و همچنان خبری از پرداخت 35هزار دلار باقیمانده نیست!
هزینه شکایت به CAS واریز شد
طی این مدت وکیل ایرانی بنگستون از طریق حسینی، مدیر روابط بینالملل باشگاه پرسپولیس خواستار دریافت مطالبات موکلش بود اما عدم توجه و پیگیری از جانب چند مدیری که به پرسپولیس آمدند و جدا شدند باعث شد بنگستون راهی بهجز شکایت مجدد از تیم سابقش نداشته باشد. از آنجاکه در توافقنامهای که این مهاجم با گرشاسبی مدیر سابق پرسپولیس امضا کرده بود، قرار بر این شد مرجع حل اختلاف طرفین دادگاه CAS باشد، هفته قبل هزینه شکایت را به حساب CAS واریز کرده است تا اقدامات بعدی توسط وکیل و ایجنت بنگستون انجام شود.
وکیل بنگستون: حاضریم قسطی پول را دریافت کنیم
آرش نجفی، وکیل بنگستون درخصوص این ماجرا گفت: «35هزار دلار از قرارداد بنگستون مانده بود اما با توجه به هزینهها و دیرکرد در پرداخت حالا این مبلغ به بیش از 40هزار دلار رسیده است. با این حال اصلا برای پرسپولیس خوب نیست که برای این پول ناچیز با دردسر روبهرو شود. بنده شرایط پرسپولیس را درک میکنم و حاضر هستم توافق جدید با این باشگاه داشته باشیم تا حداکثر ظرف سهماه بدهی موکلم را پرداخت کنند.»
نجفی با بیان اینکه بنگستون مدارک مربوط به هزینه شکایت از پرسپولیس به CAS را برای او فرستاده، افزود: «چنانچه بخواهید این مدرک را برای شما یا مدیران پرسپولیس میفرستم چون وظیفه من بود این خبر را بدهم تا بعدها اگر پنجره پرسپولیس بسته شده نگویند بیاطلاع بودیم. حداکثر تا یکهفته برای توافق جدید صبر میکنیم و درصورتی که خبری از پرسپولیسیها نشد بعد در دادگاه CAS این شکایت را پیگیری خواهیم کرد.»
محمدی: بدهیها با توجه به اولویتبندی پرداخت میشوند
برای پیگیری بیشتر آخرین وضعیت بدهیهای باشگاه پرسپولیس و پنجره بسته این باشگاه با محمد محمدی، معاون پرسپولیس تماس گرفتیم. محمدی با اشاره به مشکلات پرشمار این باشگاه در گذشته گفت: «گرفتاریهای باشگاه بسیار زیاد است اما پیگیر حل مشکلات هستیم. ابتدا درخصوص پنجره بسته پرسپولیس و بدهی به استوکس عرض کنم با توجه به اینکه درحال حاضر بسته بودن یا باز بودن پنجره چندان اهمیت ندارد و همچنین پول بورس که همان پول مردم است که در اختیارمان قرار میگیرد باید حواسمان باشد تا آن را بهدرستی هزینه کنیم و هزینه جاری باشگاه را پوشش دهیم اما بهمحض اینکه به فصل نقلوانتقالات برسیم بدهی به استوکس را که جزء دیون باشگاه پرسپولیس است، میپردازیم.»
معاون باشگاه پرسپولیس درخصوص دیگر بدهی این باشگاه افزود: «نمیخواهم بهطور موردی به بدهیها اشاره کنم اما بهطور کلی و با توجه به لیستی که برای سازمان خصوصیسازی ارسال کردیم اولویتبندی ما این است تا اول بدهیهای فورسماژور را بپردازیم. تا دو، سهروز آینده پول بورس دراختیار ما قرار میگیرد و تا یکی، دوهفته آینده با تشخیص کارگروه اقتصادی ابتدا به پروندههای سخت رسیدگی میکنیم تا برسیم به بقیه موارد.»
انتهای پیام/