پرسپولیس با برد به استقبال دربی رسید / وار علیه یک گل و پنالتی سرخ‌ها

در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر آلومینیوم اراک را شکست دهد.

پرسپولیس با برد به استقبال دربی رسید / وار علیه یک گل و پنالتی سرخ‌ها

به گزارش مملکت آنلاین، در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امشب (جمعه) از ساعت ۲۰ تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف تیم فوتبال آلومینیوم اراک رفت که در پایان این بازی با برتری ۲ بر صفر سرخ‌پوشان خاتمه یافت.

تیم فوتبال پرسپولیس با یک بازی کمتر و کسب ۵ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و در مقابل نیز ایرالکو با کسب ۳ تساوی و یک شکست و با کسب ۳ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

سرخ‌پوشان پایتخت تاکنون ۱۰ بار به مصاف آلومینیوم اراک رفته‌اند که حاصل آن ۴ پیروزی، ۲ تساوی و ۴ شکست بوده است. نکته جالب توجه در مورد تقابل این دو تیم آنجا است که در ۳ سال اخیر هیچ تیمی به اندازه ایرالکو موفق به شکست سرخ‌پوشان نشده و دست کم این تیم در هر فصل یک بار مدافع عنوان قهرمانی را شکست داده است. پرسپولیس در ۳ دوره اخیر رقابت‌های جام حذفی ۲ بار دستش از جام کوتاه ماند که در هر ۲ دوره، این آلومینیوم اراک بود که سرخپوشان را در این رقابت‌ها شکست داد.

 

گل مقابل الاهلی جبران شد!

سرخپوشان پرسپولیس که در دیدار نخست خود در لیگ نخبگان فوتبال آسیا در همان دقایق اول دروازه شأن باز شد و با همان یک گل هم بازی را واگذار کردند، این بار در همان دقایق ابتدایی روی حرکت علی علیپور در دقیقه سوم به پنالتی رسیدند و یک دقیقه بعد کنعانی زادگان از روی نقطه پنالتی این ضربه را به گل تبدیل کرد.

مردود شدن گل علیپور

هر چند سرخپوشان در نیمه اول موقعیت‌های دیگری هم داشتند و یک بار هم توسط علی علیپور به گل رسیدند اما در نهایت نیمه اول با برتری یک بر صفر شاگردان گاریدو به پایان رسید.

اتفاق نگران کننده برای ارونوف

بازیکن ازبکستانی تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از بهترین بازیکنان این تیم است در لحظات پایانی نیمه اول مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد تا جای خود را به فرشاد احمدزاده بدهد. مصدومیت او هر چند باعث نگرانی هواداران و کادر فنی پرسپولیس خواهد شد اما هنوز وضعیت نهایی او مشخص نیست.

علیپور طلسم را شکست

مهاجم شماره ۹ سرخپوشان که از زمان بازگشتش به این تیم نتوانسته بود دروازه حریفان را باز کند و در نیمه اول هم گل خود را در موقعیت آفساید به ثمر رسانده بود بالاخره در دقیقه ۷۰ روی اشتباه مدافع آلومینیوم که در دادن پاس رو به عقب به دروازه بان مرتکب اشتباه شده بود، دروازه آلومینیوم را باز کرد تا طلسم گل نزدنش شکسته شود.

گل و پنالتی مردود اعلام شد

سرخپوشان در ادامه بازی توسط وحید امیری به گل رسیدند اما داور پس از بازبینی فیلم صحنه این گل را به دلیل خطای بازیکنان پرسپولیس مردود اعلام کرد. زاهدی فر البته دقایقی بعد اعلام پنالتی برای پرسپولیس کرد که بازهم در بازبینی فیلم این پنالتی را هم مردود کرد تا سرخپوشان با همان دو گل برابر حریف به پیروزی برسند.

انتهای پیام/

ارسال نظر