جنگ وی‌ای‌آر در قائم‌شهر برنده نداشت / استقلال و نساجی صلح کردند

تقابل حساس نساجی مازندران و استقلال تهران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر که با بهره‌گیری از سیستم کمک‌داور ویدئویی برگزار شد، با گلزنی مازندرانی‌ها برای استقلال و تقسیم امتیازات به پایان رسید.

جنگ وی‌ای‌آر در قائم‌شهر برنده نداشت / استقلال و نساجی صلح کردند

به گزارش مملکت آنلاین، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران امروز (جمعه) در شرایطی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو تیم نیاز مبرم به پیروزی و کسب سه امتیاز کامل داشتند. قضاوت این مسابقه را علی صفایی با کمک های محمد علی پور متقی و و یعقوب سخندان بر عهده داشتند.

استقلال که در آخرین بازی خود در لیگ برتر به استقلال خوزستان باخت و با حاشیه‌های زیادی درگیر شد و در شرایطی پا به این جدال گذاشت که در لیگ نخبگان آسیا شروعی طوفانی و با سه گل الغرافه قطر را در هم کوبید.

جواد نکونام برای برای پایان دادن به وضعیت نه چندان مساعد تیمش در جدول رده‌بندی لیگ برتر و بازگشت خوب در فوتبال ایران به دنبال پیروزی بود.

نساجی مازندران که فصل را با ساکت الهامی به بدترین شکل ممکن آغاز کرد و در قعر جدول رده‌بندی قرار داشت می‌خواست از این میزبانی بهترین استفاده را کند. او که پس از باخت به چادرملو یزد استعفا داده بود ابقا شد تا در جدال با استقلال روی نیمکت نساجی بنشیند.

الهامی که کوین یامگا ستاره سال‌های اخیر استقلال را فقط چند روز پیش از این مسابقه جذب کرد از دقیقه اول او را به زمین فرستاد و بازوبند کاپیتانی را بر دستانش بست تا روحیه‌اش را بالا ببرد و در این راه موفق بود.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۴: استقلال‌ توسط رامین رضاییان به کل رسید اما کمک داور به نشانه آفساید پرچمش را بالا برد، او اعتقاد داشت جلال‌الدین ماشاریپوف در موقعیت آفساید قرار داشت.

دقیقه ۱۷: شوت محکم ماشاریپوف یوان پولی دفع کرد و در برگشت داور آفساید بازیکنان آبی‌پوش را اعلام کرد.

دقیقه ۲۳: سانتر خطرناک بازیکنان نساجی مازندران به حامد پاکدل رسید و او در شرایطی که فرصت خوبی داشت نتوانست بهره لازم را ببرد و این موقعیت را به سادگی ازدست داد.

دقیقه ۳۳: لیز خوردن کوین یامگا در محوطه جریمه نساجی این فرصت را در اختیار میلاد زکی پور قرار داد تا با پولی تک به تک شود ولی شوت این بازیکن را دروازه‌بان نساجی به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۵: پاس امیر محمد هوشمند در پشت مدافعان استقلال به فرزاد زامهران رسد و در حالی که این بازیکن با سید حسین حسینی تک به تک شده بود کاپیتان استقلال ناجی دروازه تیمش شد.

دقیقه ۴۱: موقعیت عالی گلزنی برای نساجی که شوت مهاجم نساجی توسط حسینی دفع شد و در ادامه سرنگونی بازیکن نساجی در محوطه جریمه را داور پنالتی تشخیص نداد اما در ادامه var پنالتی اعلام کرد. یامگا پشت توپ ایستاد و آن را بر خلاف جهت سید حسینی تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۵۰: سانتر ماشاریپوف از سمت چپ به رامین رضاییان رسید که این بازیکن توپ را به محمد حسین اسلامی پاس داد که ضربه این بازیکن پس از برخورد به مدافعان نساجی راهی کرنر شد.

دقیقه ۶۳:محمدحسین اسلامی در محوطه جریمه نساجی مازندران توسط جانملکی سرنگون شد داور در ابتدا ضربه کنار دروازه اعلام کرد اما پس از بازبینی صحنه، او دستور به یک خطای پنالتی برای استقلال داد که رامین رضاییان توپ را تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۶۹: حرکت خوب ابوالفضل جلالی از جناح وب و پاس این بازیکن در دهانه دروازه نساجی باعث شد تا رمضانی گلزنی کند اما داور آن را آفساید گرفت.

دقیقه ۷۲: سانتر زامهران که به شکل خطرناکی انجام شد توسط سید حسین حسینی دفع شد اما در برگشت مهرداد رضایی اقدام به شوت زنی کرد که توپ در بین راه با برخورد به پای حامد پاکدل وارد دروازه استقلال شد.

دقیقه ۷۵ : ارسال خوب آرش رضاوند بر روی دروازه نساجی مازندران با ضربه سر ابوالفضل جلالی به گل تساوی استقلال تبدیل شد که کمک داور ابتدا اعلام آفساید کرد اما پس از بازبینی صحنه توسط VAR، این گل تأیید شد.

در دقیقه ۱۴+۹۰ روزبه چشمی در پشت محوطه جریمه نساجی مازندران بر روی مرتکب خطا شد که داور به او کارت زرد نشان داد اما بازبینی این صحنه باعث شد تا علی صفایی بازیکن با تجربه استقلال را با کارت قرمز جریمه کند، چشمی با این کارت دربی بزرگ پایتخت را از دست داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر