تراکتور در قطر، الوکره را در هم کوبید / قدرتنمایی تیم اسکوچیچ در لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال تراکتور در چارچوب هفته اول سطح دو لیگ قهرمانان آسیا امروز چهارشنبه رو در روی الوکره قطر قرار گرفت که در نهایت میزبان خود را با نتیجه سه بر صفر شکست داد.

تراکتور در قطر، الوکره را در هم کوبید / قدرتنمایی تیم اسکوچیچ در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش مملکت آنلاین، تراکتور سطح دوم فوتبال باشگاهی آسیا با نام لیگ قهرمانان را با بردی پرگل در قطر آغاز کرد.

شاگردان اسکوچیچ در قطر موفق شدند سه بر صفر الوکره را شکست دهند و اولین برد تاریخ خود مقابل تیم‌های قطری را کسب کنند.

الوکره قطر صفر - تراکتور ایران ۳

گلها: اشترکالی (۱۳) مهدی ترابی (۱۶) و امیرحسین حسین زاده (۳۸)

اخطارها: لوکاس مندس (الوکره) عارف غلامی و شجاع خلیل زاده (تراکتور)

ترکیب تراکتور: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، عارف غلامی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز (۷۶ سوکول چیکالشی)، امیرحسین حسین‌زاده (۷۰مهدی هاشم نژاد)، مهدی ترابی (۸۵ مهدی شیری) و تومیسلاو اشترکالی (۷۶ سیدمهدی حسینی).

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

گل اول تراکتور، اشترکالی دقیقه ۱۳: اشتباه عبدالکریم حسن که رو به دروازه خودی در حال لمس توپ بود، در کنترل توپ لغزش کرد و این غفلت او با توپ ربایی اشترکالی همراه شد و این مهاجم خارجی دروازه الوکره را گشود.

گل دوم تراکتور، مهدی ترابی دقیقه ۱۶: محمد نادری به زیبایی مهدی ترابی را راه انداخت و او هم با یک ضربه استادانه دروازه میزبان را گشود.

گل سوم تراکتور، امیرحسین حسین زاده دقیقه ۳۸: باز هم محمد نادری از جناح چپ به محوطه جریمه الوکره زد، پاس او به امیرحسین حسین زاده نرسید اما مدافع الوکره زحمت کشید و با یک لمس توپ اشتباه، توپ را به امیرحسین حسین زاده رساند تا او هم در مصاف تک به تک با دروازه بان الوکره، دروازه میزبان را برای بار سوم باز کند.

در نیمه نخست این دیدار در شرایطی که شاگردان اسکوچیچ با سیستمی متفاوت نسبت به بازی های لیگ برتر در زمین مسابقه حاضر شده بودند در دقیقه ۱۲ بازی تومیسلاو اشترکالی با توپ‌گیری از مدافع الوکره گل اول را به نام تراکتور به ثبت رساند

در ادامه طولی نکشید که شاگردان اسکوچیچ روی یک زده حمله با شوت زیبای ترابی  در دقیقه ۱۶ صاحب دومین گل بازی شد

تراکتوری ها در دقایقی که بیشر روی کارهای دفاعی متمرکز بودند این امیرحسین حسین‌زاده بود که در دقیقه ۳۸ با توپ ربایی از مدافع الوکره شمار گل های تراکتور را به عدد سه رساند تا قرمزهای آذربایجان با پیرپزی در گل به رختکن بروند

در نیمه دوم اما شاگردان اسکوچیچ نمایشی کاملا متفاوت با نیمه اول داشتند، پر اشتباه و پر استرس و ناهماهنگ اما در نهایت این درخشش بیرانوند و کم دقتی بازیکنان الوکره بود که نتیجه سه بر صفر را برای تراکتور حفظ کرد

انتهای پیام/

ارسال نظر