نکونام: استقلال با تمام توان بازی کرد / من کار خاصی نکردم

سرمربی تیم فوتبال استقلال معتقد است که پیروزی این تیم برابر الغرافه متعلق به بازیکنان است.

نکونام: استقلال با تمام توان بازی کرد / من کار خاصی نکردم

به گزارش مملکت آنلاین، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی این تیم برابر الغرافه قطر در هفته اول لیگ نخبگان آسیا گفت: به هواداران و تمام کسانی که به ما کمک کردند، تبریک می‌گویم. به بچه‌ها گفته بودم باید در حد نام بزرگ استقلال بازی کنیم.

وی افزود: به بازیکنان گفتم که این برد برای آنها است که زحمت کشیدند. من فقط کنار آنها بودم و نشان دادند که جایگاه بالایی در فوتبال ایران دارند.

نکونام یادآور شد: همچنین از تمام کسانی که در تعطیلی بازی‌های ملی که عده‌ای ناآگاه فشار روی ما آوردند، از تیم حمایت کردند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: از رامین رضائیان تا سید حسین، همه بازیکنان و تعویضی‌ها، که با تمام توان بازی کردند و برد برای آنهاست و من کاری خاصی انجام ندادم و فقط کنارشان بودم و نشان دادند که لیاقت بالایی در این فوتبال دارند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: جایگاه و شرایط تیم روز به روز بهتر می‌شود، شرایط سختی که در چند روز داشتیم، بازیکنان از آن عبور کردند و برای هواداران که خوشحال به خانه می‌روند، واقعا خوشحالم.

وی تاکید کرد: هواداران برخلاف برخی کسانی که مسئولیت دارند و کارهای دون شان استقلال انجام دادند، زحمت کشیدند و به هواداران تبریک می‌گویم. در این باره نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم اما در این باره قطعا صحبت خواهم کرد.

نکونام درباره بازی استقلال با سیستم‌های مختلف، تصریح کرد: با توجه به تمریناتی که داشته‌ایم، تیم ما توانایی بازی با 2 سیستم را دارد و در این باره نگرانی زیادی نداریم.

وی درباره همدلی ایجاد شده بین هواداران و بازیکنان در حمایت از او در هفته‌های اخیر، تاکید کرد: هواداران از روز اولی که به استقلال آمدم برای من سنگ تمام گذاشتند، تا آخر عمر این یادم نمی‌رود و مدیون آنها هستم. چه روزهایی که بازی می‌کردم و چه الان که هر لحظه احتمال این هست که مربی جابجا شود، به خاطر هواداران خوشحالم. همیشه تاکید کرده‌ام که بازیکنان تمام توانشان را به خاطر هواداران بگذارند و وقتی تماشاگران کنار تیم هستند، وظیفه ما سنگین‌تر است.

سرمربی استقلال افزود: به بازیکنان گفتم که کسانی که کنار تیم هستند کمک حال ما هستند و کسی از بیرون و جمع ما کمک ما نمی‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر