سرمربی پرسپولیس: الاهلی حرفی برای گفتن نداشت / کمترین حق ما مساوی بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید به بازیکنان خودم بابت این بازی تبریک بگویم. بازیکنان ما بازی خوبی انجام دادند و من احساس غرور می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس: الاهلی حرفی برای گفتن نداشت / کمترین حق ما مساوی بود

به گزارش مملکت آنلاین، خوان کارلوس گاریدو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، بعد از شکست این تیم در لیگ نخبگان آسیا مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت: باید به بازیکنان خودم بابت این بازی تبریک بگویم. بازیکنان ما بازی خوبی انجام دادند و من احساس غرور می‌کنم. دوتا از بازیکنان حریف که ستاره‌های شناخته شده‌ای هستند در یک حرکت ترکیبی دروازه ما را باز کردند و ما گل نابه‌هنگامی را دریافت کردیم. الاهلی تیم قابل احترامی است اما کل بازی در دست ما بود و ما بر بازی حاکم بودیم ولی متاسفانه توپ‌های ما گل نشد.

وی افزود: همه بازیکنان و مربیان دیدند که در محوطه جریمه الاهلی پنالتی رخ داد و هر کس در استادیوم بود این موضوع را تایید کرد و حتی داور پنالتی گرفت اما نمی‌دانم چه شد که کمک داور ویدئویی آن را رد کرد. نمی‌خواهم در مورد داوری زیاد صحبت کنم اما تکرار می‌کنم پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان این تیم بزرگ هستند و این باشگاه و هواداران آن قابل احترام هستند. به ما بی احترامی شد و این پنالتی چیزی بود که برای ما گرفته نشد. حداقل حق ما در این بازی مساوی بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد گل زودهنگامی که این تیم دریافت کرد، عنوان داشت: این یک اتفاق طبیعی در فوتبال است. به هرحال تیم الاهلی بازیکنان بزرگی را در اختیار دارد و ما از قبل می‌دانستیم آنها کار ترکیبی را به خوبی انجام می‌دهند و ضربات خوبی را به سمت دروازه می‌زنند و این اتفاق نیز افتاد و ما گل خوردیم. باز هم می‌گویم من به بازیکنان خود افتخار می‌کنم. شما وقتی یک مسابقه را می‌بازید تنها یک روز فرصت دارید به آن فکر کنید و همانطور وقتی یک بازی را بردید تنها یک روز حق دارید شادی کنید و باید به فکر بازی بعدی باشید.

گاریدو در مورد فرصت سوزی بازیکنان پرسپولیس در این بازی گفت:‌ من نمی‌توانم جواب دقیقی به این سوال بدهم، چرا که شما یک نظر دارید و من نیز یک نظر. تعریف من از فوتبال فرق دارد و بازیکنان من خوب بازی کردند ولی فوتبال اینگونه نیست که چون شما موقعیت‌های زیادی دارید گل‌های زیادی هم بزنید. پرسپولیس و الاهلی تیم‌های بزرگی هستند و فقط یک گل بین آنها رد و بدل شد. من باید آنالیز کنم و بعد بگویم چرا از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم.

وی در واکنش به اینکه الاهلی بعد از زدن گل عقب نشست، عنوان کرد: ما از همان ابتدا قصد داشتیم تا بازی هجومی ارائه دهیم و شخصیت بزرگ پرسپولیس را به نمایش بگذاریم.  قبل از گلی که خوردیم هدف ما همین بود. این عقب‌نشینی الاهلی نبود و فشار ما آنها را به عقب راند.

انتهای پیام/

ارسال نظر