تساوی پرگل شمس آذر و استقلال خوزستان با ۳۶ دقیقه وقت اضافه / تیم دقیقی نمی‌برد

تیم شمس آذر قزوین در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر در بازی ای که ۳۶ دقیقه وقت اضافه داشت متوقف شد.

تساوی پرگل شمس آذر و استقلال خوزستان با ۳۶ دقیقه وقت اضافه / تیم دقیقی نمی‌برد

به گزارش مملکت آنلاین، با آغاز هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور و در یکی از دیدارها، تیم های شمس آذر قزوین عصر جمعه میزبان تیم استقلال خوزستان در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان بود.

این دیدار از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه و با قضاوت سعاد وفاپیشه داور وسط و با کمک سیدیعقوب حجتی، امیرمحمد داودزاده و رضا سخندان به عنوان ناظر داوری و هچنین وحید کاظمی با کمک مرتضی منصوریان کمک داوران ویدویی برگزار شد.

تیم شمس آذر قزوین با سرمربیگری سعید دقیقی تا پیش از این دیدار و با انجام سه بازی و کسب یک امتیاز در رده سیزدهم و تیم استقلال خوزستان نیز که در هفته سوم این مسابقات موفق شده بود استقلال تهران را شکست دهد با چهار امتیاز در جایگاه نهم جدول رقابت های لیگ برتر کشور قرار داشتند.

تیم شمس آذر قزوین در این دیدار و از همان دقایق بازی برروی دروازه حریف فشار آورد تا جایی که در دقیقه پنج اولین ضربه کرنر این دیدار برای آنها به دست آمد.

مجتبی فخریان بازیکن شمس آذر قزوین در دقیقه ۲۰ اولین بازیکنی بود که با کارت زرد از سوی داور این دیدار جریمه شد.

اولین گل این دیدار در دقیقه ۲۵ بازی توسط بیفوما بازیکن استقلال خوزستان به ثمر رسید.

صادق آلبوصبیح بازیکن تیم شمس آذر قزوین در دقیقه ۴۱ این دیدار و در دیدار تک به تک با بیفوما بازیکن تیم استقلال خوزستان بر سر جدال برای تصاحب توپ مرتکب خطا شد که این حرکت او از سوی قاضی میدان با کارت زرد روبرو شد.

اما این پایان کار نبود و تیم فوتبال شمس آذر قزوین که پس از دریافت گل فشار مضاعفی را به تیم خوزستانی وارد آورده بود تا با شکست به رختکن نرود در دقیقه پنج وقت های تلف شده نیمه نخست موفق شد با تاثیرگذاری هومن ربیع زاده، توسط بهروز بارانی بازیکن استقلال و با یک گل به خودی گل تساوی این دیدار را به ثمر برساند.

مجتبی فخریان بازیکن تیم شمس آذر قزوین در دقایق پایانی وقت های تلف شده نیمه نخست این دیدار نیز با کارت زرد از سوی داور میدان جریمه شد.

بیشتر بخوانید

نیمه دوم این دیدار در حالی از سوی قاضی میدان آغاز شد که باد شدید همراه با رعد و برق در ورزشگاه آغاز شده بود و هر دو تیم حملاتی را برروی دروازه های یکدیگر تدارک دیدند تا جایی که تیم میزبان در دقیقه ۶۱ برروی یک ضربه ایستگاهی توسط میلاد فخرالدینی به گل دست یافت اما کمک داور ویدیویی این گل را مردود اعلام کرد.

در دقیقه ۸۲ و به دنبال حملات پی در پی شمس آذر قزوین بر روی دروازه استقلال خوزستان تیم میزبان موفق شد با گل علی وزیری پناه به گل دوم این دیدار برسد.

وزیری پناه که زننده گل دوم تیم شمس آذر قزوین بود در دقیقه ۸۹ از قاضی این میدان کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه چهارم وقت های تلف شده این دیدار حامد بحیرایی موفق شد گل دوم و تساوی را برای شمس آذر قزوین به ثمر برساند.

دقیقه ۶ وقت های تلف شده این دیدار حساس و پرهیجان تیم استقلال خوزستان موفق شد گل سوم خود را بزند که این گل از سوی کمک داور ویدویی مردود اعلام شد.

حاشیه های دیدار تیم های فوتبال شمس آذر قزوین و استقلال خوزستان

- این دیدار با پنج دقیقه تاخیر آغاز شد.

- با وجود حساسیت این دیدار برای تیم فوتبال شمس آذر قزوین تا بتواند در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر به اولین پیروزی خود برسد، استقبال قابل توجهی از سوی تماشاگران قزوینی از این دیدار به عمل نیامد.

- تیم شمس آذر قزوین در این دیدار برای نخستین مرتبه از ۲ بازیکن خود یعنی ایمان اکبری و شایان زبرجد در این دیدار و از ابتدای بازی استفاده کرد.

مسعود آقالر، مسوول تدارکات تیم فوتبال شمس آذر قزوین در دقیقه ۳۸ این دیدار و به دنبال اعتراض برروی بازیکن تیم خود در محوطه جریمه تیم میهمان از سوی داور میدان با کارت زرد جریمه شد.

- برخی صحنه های این دیدار با قضاوت کمک داور ویدویی وقت های تلف شده زیادی برجای گذاشت تا جایی که مجموع وقت های تلف شده نیمه اول و دوم این دیدار به ۳۶ دقیقه رسید.

نیمه نخست با ۱۸ و نیمه دوم نیز با ۱۸ دقیقه وقت اضافه همراه بود.

تیم شمس آذر قزوین در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر ۳۰ شهریورماه جاری میهمان ملوان بندر انزلی خواهد بود و تیم استقلال خوزستان نیز ۳۱ شهریورماه از تیم چادرملو اردکان میزبانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر