برد راحت مس رفسنجان نویدکیا مقابل آلومینیوم اراک

تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر کشور با نتیجه سه بر یک مقابل آلومینیوم اراک به برتری دست یافت تا نخستین برد این فصل خود را کسب کرده باشد.

برد راحت مس رفسنجان نویدکیا مقابل آلومینیوم اراک

به گزارش مملکت آنلاین، دیدار تیم‌های مس‌رفسنجان و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر یک مس رفسنجان به پایان رسید.

شاگردان محرم نویدکیا موفق شدند در دقیقه ۱۵ گل اول را به ثمر برسانند، پاس در عمق فرشید باقری پشت مدافعین آلومینیوم به عیسی مرادی رسید و این بازیکن موفق شد در موقعیت تک به تک با خلیفه دروازه آلومینیوم را باز کند.

خوشحالی تیم میزبان تنها ۲ دقیقه طول کشید و آلومینیوم موفق شد در دقیقه ۱۷ گل تساوی را به ثمر برساند، ضربه سر محمد لطفی با دفع ناقص حامد لک همراه شد و در برگشت امین کاظمیان موفق شد گل اول شاگردان مجتبی حسینی را به ثمر برساند.

در دقیقه ۳۷ آلومینیوم این فرصت را داشت تا گل دوم را به ثمر برساند اما سیدمهران موسوی نتوانست از روی نقطه پنالتی دروازه لک را باز کند و این درواه‌بان با یک واکنش تماشایی ضربه پنالتی را مهار کرد.

مس موفق شد در دقیقه ۶۴ گل برتری را به ثمر برساند، ضربه سر ضرب عیسی مرادی توسط خلیفه مهار شد اما توپ پس از برخورد به انگشتانش درون دروازه آلومینیوم جا گرفت.

این پایان کار نبود و علی شجاعی موفق شد در دقایق پایانی روی پاس سباستین اسپاهیو گل سوم را به ثمر برساند.

با این نتیجه مس رفسنجان ۴ امتیازی شد و در رتبه ششم قرار گرفت و در مقابل آلومینیوم با ۲ امتیاز در رتبه یازدهم ایستاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر