باخت سخت نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در المپیک به حریف ژاپنی

نماینده وزن۶۰ کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه خود در المپیک پاریس مقابل حریفی از الجزایر به برتری رسید ولی در دومین دیدار مقابل حریف ژاپنی شکست سختی خورد.

باخت سخت نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در المپیک به حریف ژاپنی

به گزارش مملکت آنلاین، در ادامه رقابت های روز نخست کشتی فرنگی‌ المپیک ۲۰۲۴ در پاریس، مهدی محسن نژاد در مبارزه نخست مقابل عبدالکریم فرگات از الجزایر به روی تشک رفت و در پایان در مدت زمان ۱۱۰ ثانیه با نتیجه ۹ بر ۰ به برتری رسید.

محسن نژاد در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی برابر برنده مبارزه کنیچیرو فومیتا فومیتا دارنده ۲ مدال طلای جهان و یک نقره المپیک از ژاپن و کوبا خواهد رفت.

پیش از این امین میرزازاده دیگرنماینده ایران در روز نخست این رقابت ها در دور نخست وزن ۱۳۰ کیلوگرم مقابل آدام کون از آمریکا با نتیجه ۳ بر یک صاحب برتری شد اما در دیداری سخت مقابل میخاین لوپز دارنده ۹ طلای جهان و المپیک از کوبا ۳ بر یک شکست خورد.

شکست سنگین محسن نژاد از ژاپن در کمتر از ۲ دقیقه

مهدی محسن نژاد نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم ایران در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کنیچیرو فومیتا دارنده ۲ مدال طلای جهان و یک نقره المپیک از ژاپن به روی تشک رفت و در پایان در کمتر از دو دقیقه با نتیجه سنگین  ۹ بر صفر تن به شکست داد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند. محسن نژاد که بخاطر اخطار در خاک نشسته بود، ۴ بارانداز پیاپی خورد.

پیش از این امین‌میرزازاده دیگر نماینده ایران در روز نخست این رقابت ها، پس از کسب پیروزی ۳ بر یک مقابل آدام کون از آمریکا، در دومین مبارزه مقابل میخایل لوپز دارنده ۹ طلای جهان و المپیک از کوبا با نتیجه ۳ بر یک تن به شکست داد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

در صورت راه‌یابی لوپز و فومیتا به فینال، میرزازاده و محسن‌نژاد در گروه بازنده ها برای مدال برنز مسابقه خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر