تراکتور بالاخره در لیگ برتر مساوی کرد / نبرد پر هوادارهای شهرستانی برنده نداشت

دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و تراکتور تبریز در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تراکتور بالاخره در لیگ برتر مساوی کرد / نبرد پر هوادارهای شهرستانی برنده نداشت

به گزارش مملکت آنلاین، دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و تراکتور تبریز در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور(جام خلیج فارس) امروز از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی انزلی با قضاوت بیژن حیدری برگزار شد که در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تراکتور هفته گذشته موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر پیکان را در تبریز مغلوب کند. شاگردان پاکو خمس ۳ بازی قبلی خود را با برتری پشت سر گذاشتند و به دنبال ثبت پوکر در دیدار مقابل ملوان بودند که در نهایت موفق به این کار نشدند. این اولین تساوی تراکتور در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بود.

ملوان نیز با برد چهار بر صفر مقابل مس‌رفسنجان پا به این دیدار گذاشته بود. این دیدار برای قوهای سپید انزلی از یک نظر حیثیتی محسوب می‌شد، زیرا ملوان نزدیک به ۱۲ سال است که نتوانسته مقابل تراکتور به برتری دست پیدا کند؛ طلسمی که در این بازی هم شکسته نشد.

ملوان بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت و در دقایق پایانی نیمه اول چند موقعیت خطرناک روی دروازه تراکتور ایجاد کرد که مهم‌ترین آن‌ها در دقیقه ۴۰ بود. ضربه پدرام قاضی‌پور در محوطه جریمه تراکتور با بدشانسی به تیرک عمودی دروازه تی‌تی‌ها برخورد کرد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار سرد و بی‌روح دنبال شد و بیشتر توپ در میانه میدان گردش داشت. جدی‌ترین موقعیت نیمه دوم در دقیقه ۷۱ برای تراکتور از دست رفت. شوت ناگهانی سیامک نعمتی با اختلاف کم از کنار تیرک عمودی دروازه ملوان به بیرون رفت.

با این نتیجه تراکتور ۲۵ امتیازی شد و در رتبه سوم قرار گرفت و ملوان با ۲۳ امتیاز در رتبه ششم ایستاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر