پایان لیگ هفت سنگ بانوان کشور با قهرمانی استان هرمزگان

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، گفت: لیگ هفت سنگ بانوان با قهرمانی استان هرمزگان به پایان رسید.

پایان لیگ هفت سنگ بانوان کشور با قهرمانی استان هرمزگان

به گزارش مملکت آنلاین علیرضا پسندیده به رقابت لیگ هفت سنگ بانوان کشور اشاره کرد و اظهار داشت: این رقابت‌ها با حضور ۱۲ استان به مدت سه روز (۲۷ تا ۲۹ آذرماه) در استان لرستان برگزار شد. در این رقابت‌ها هرمزگان، مازندران و خراسان رضوی به ترتیب جایگاه‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

وی ادامه داد: در این مسابقات، ۱۲۰ ورزشکار حضور داشتند که قرار است که در آینده‌ای نزدیک با اجرای لیگ دسته‌ ۲ و ۳ نیز به توسعه این ورزش نیز کمک کنیم. به طور قطع برگزاری و تداوم این رقابت‌ها می‌تواند برخی میزبانی فرا منطقه‌ای را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی به نخستین دوره مسابقات بین المللی جام سردار قلعه کریمان نیز اشاره کرد و گفت: رقابت‌های بین المللی قلعه قوس به مدت ۲ روز (دوم و سوم دی ماه) میزبانی هیئت استان کرمان برگزار خواهد شد. در حال حاضر نمایندگان ۱۴ ملیت آسیایی و اروپایی آمادگی خود را جهت حضور در این رویداد فرهنگی ورزشی را داشته‌اند.

وی ادامه داد: ماهیت استراتژیک این بازی به گونه‌ای است که تمام توجه بازیکنان را جلب کرده و فاکتورهای تمرکز، هوش، تحلیل وضعیت و حس مقابله با تهدیدها را در افراد بهبود می‌بخشد.

پسندیده همچنین به وبینار کنفدراسیون جهانی ورزش چوب کشی نیز اشاره کرد و افزود: این وبینار فردا (پنجشنبه) با حضور نمایندگان این ورزش برگزار خواهد شد که قرار است در آن نحوه میزبانی، زمان و پیشنهادات موجود این رشته بررسی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر