پخش کننده موسیقی اسپاتیفای اسپانسر جدید بارسلونا / نیوکمپ، اسپاتیفای نوکمپ شد
باشگاه بارسلونا اعلام کرد که قراردادی چهارساله با کمپانی پخش موسیقی اسپاتیفای را آغاز کرده است.
به گزارش مملکت آنلاین، باشگاه بارسلونا که در یک سال اخیر با مشکلات مالی عدیدهای دست و پنجه نرم کرد و تا آستانه ورشکستگی هم پیش رفت، سرانجام با کمپانی سوئدی که محبوبترین پخش کننده موسیقی در جهان است، برای همکاری به توافق رسید.
براساس این توافق قرار است نام اسپاتیفای روی پیراهن تیم های اول مردان و زنان بارسلونا نقش خواهد بست و نام ورزشگاه نوکمپ هم به "اسپاتیفای نوکمپ" تغییر خواهد کرد.
این قرارداد از ابتدای فصل ۲۳-۲۰۲۲ آغاز خواهد شد و به مدت چهار سال اعتبار دارد.
این قرارداد که به تایید هیئت مدیره بارسلونا رسیده، اکنون باید توسط مجمع اضطراری اعضای باشگاه در رای گیری روز ۳ آوریل تصویب شود.
باشگاه بارسلونا از این قرارداد به عنوان اولین در نوع خودش نام برده که باعث شده فوتبال و موسیقی در کنار هم قرار بگیرند.
انتهای پیام/