باکو یا مادرید میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۷

شهرهای باکو و مادرید جدال حساسی را برای میزبانی مسابقه فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۷ با یکدیگر خواهند داشت.

باکو یا مادرید میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۷

به گزارش مملکت آنلاین، انتخاب میزبان فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۷، با نامشخص بودن وضعیت ورزشگاه سن‌سیرو که برای میزبانی در این سال انتخاب شده بود، تبدیل به یک چالش برای یوفا شده است. قرار بود فینال لیگ قهرمانان قرار بود در میلان برگزار شود، اما این شهر ایتالیایی نتوانست به موقع بازسازی ورزشگاه سن سیرو و محوطه اطراف آن را تضمین کند تا این میزبانی از این ورزشگاه پس گرفته شد.

روزنامه الریاضیه امروز عنوان کرد که شهرهای باکو جمهوری آذربایجان و مادرید پایتخت اسپانیا نیز برای برگزاری بازی نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۷ با هم رقابت خواهند کرد. باکو در نظر دارد تا ورزشگاه المپیک و مادرید نیز ورزشگاه سیویتاس متروپولیتانو اتلتیکو را به عنوان میزبانان این مسابقات معرفی کنند.

این روزنامه توضیح داد که مارس ۲۰۲۵ تاریخ رسمی تعیین شده برای ارسال درخواست های رسمی برای میزبانی لیگ قهرمانان خواهد بود و در نهایت میزبان در اردیبهشت اعلام خواهد شد.

ورزشگاه نیوکمپ یکی از گزینه‌های میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا زنان در سال ۲۰۲۷ خواهد بود و باید با ورزشگاه ملی ورشو، ورزشگاه سن جیکوب در بازل و ورزشگاه ملی پرنسیپیتی ولز نیز رقابت کند. اگر نیوکمپ میزبان شود، برای سومین بار خواهد بود که میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپای زنان به اسپانیا خواهد رسید. پیشتر نیز فینال لیگ قهرمان اروپا در ورزشگاه‌های آنوئتا در سن سباستین و سن مامس در بیلبائو برگزار شد.

گفتنی است دو دیدار فینال لیگ قهرمانان مردان در سال های ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶ در مونیخ و بوداپست و برای بانوان نیز در لیسبون و اسلو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر