لیگ قهرمانان اروپا: کامبک دیوانه‌وار رئال مادرید / آستون ویلا صدرنشین شد / آرسنال اقتصادی برد

در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید بازی دو بر صفر باخته را با نتیجه پرگل پنج بر دو از دورتموند و در سایر بازی‌ها یوونتوس باخت و آرسنال، میلان و موناکو حریفان خود را شکست دادند و آستون ویلا به صدر جدول صعود کرد.

لیگ قهرمانان اروپا: کامبک دیوانه‌وار رئال مادرید / آستون ویلا صدرنشین شد / آرسنال اقتصادی برد

به گزارش مملکت آنلاین، هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا امشب با برد رئال‌مادرید و آرسنال و باخت یوونتوس و صدرنشینی آستون ویلا ادامه یافت.

در ادامه بازی‌های شب نخست دور سوم مرحله لیگی لیگ قهرمانان اروپا؛ تیم فوتبال رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه خانگی خود، سانتیاگو برنابئو پذیرای بوروسیا دورتموند بود. در این دیدار ابتدا زنبورها با دو گل پیش افتادند اما کهکشانی‌های مادرید بازگشتی رویایی داشتند و در  پایان به پیروزی پرگل ۵ بر ۲ رسیدند.

وینیسیوس جونیور در این بازی هت‌تریک (۶۲، ۸۶ و ۳+۹۰) کرد و دو گل دیگر رئال نیز توسط رودیگر (۶۰) و واسکز (۸۳) به ثمر رسیدند. برای دورتموند نیز مالن (۳۰) و گیتنز (۳۴) گلزنی کردند.

در بازی همزمان یوونتوس در خانه (ورزشگاه آلیانتس تورین) مقابل اشتوتگارت قرار گرفت و در اتفاقی دور از ذهن یک بر صفر شکست خورد.

همچنین پاری‌سن‌ژرمن نیز در ورزشگاه استادوفرانس پاریس میزبان آیندهوون بود و با نتیجه یک - یک متوقف شد.

برای میلیونرها در این بازی اشرف حکیمی (۵۵) گل زد.

در دیگر بازی مهم؛ آرسنال در ورزشگاه خانگی خود، امارات لندن پذیرای شاختار دونتسک بود. توپچی‌ها در این بازی با گل به خودی دقیقه ۲۹ بازیکن حریف (ریژنیک) به پیروزی یک بر صفر رسیدند.

در یکی از بازی‌ها میلان در سن سیرو به مصاف بروخه رفت که این دیدار با برتری ۳ بر یک میزبان خاتمه یافت. کریستین پولیسیچ و تیجانی رندرز دو بار برای روسونری ها گلزنی کردند.

در دیگر دیدار موناکو و ستاره سرخ به مصاف هم رفتند که تیم فرانسوی ۵ بر یک صاحب برتری شد.

در این دیدار تاکومی مینامینو ژاپنی دو گل به ثمر رساند.  بریل امبولو، ویلفرید سینگو و مگنس آکلیوش دیگر گلزنان موناکو بودند.

نتایج همه بازی‌ها:

  • رئال مادرید ۵-۲ دورتموند
  • یوونتوس ۰-۱ اشتوتگارت
  • پاری‌سن‌ژرمن ۱-۱ آیندهوون
  • آرسنال ۱-۰ شاختار دونتسک
  • استون ویلا ۲-۰ بولونیا
  • اشتروم گراتس ۰-۲ اسپورتینگ لیسبون
  • خیرونا ۲-۰ اسلاوان براتیسلاوا
  • موناکو ۵-۱ پارتیزان بلگراد
  • میلان ۳-۱ کلوب بروژ

با پایان این بازی‌ها آستون ویلا با نه امتیاز در صدر جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر