بارسلونا دوباره در لیگ قهرمانان باخت / لورکوزن تیم سابق جهانبخش را در هم کوبید

تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۲ بر یک مقابل موناکو فرانسه تن به شکست داد.

بارسلونا دوباره در لیگ قهرمانان باخت / لورکوزن تیم سابق جهانبخش را در هم کوبید

به گزارش مملکت آنلاین، در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه چهار دیدار برگزار شد.

در یکی از حساس‌ترین رقابت‌ها امشب تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا با قضاوت الارد لیندهورت در ورزشگاه لویی دوم میهمان موناکو فرانسه بود که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک موناکو به پایان رسید.

بارسلونا در دقیقه ۱۱ دچار شک شد، پاس بد تراشتگن باعث شد گارسیا برای متوقف کردن مینامینو در شرایط تک به تک به خطا متوسل شود و داور بلافاصله این بازیکن را با کارت قرمز از زمین بازی اخراج کرد تا کار برای تیم میهمان در ادامه دیدار سخت‌تر شود.

تنها پنج دقیقه بعد موناکو موفق شد دروازه بارسلونا را باز کند، پاس بلند مدافع موناکو به ماگنس آکلیوشه رسید و این بازیکن با یک حرکت در عرض از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه این بازیکن در حالی که تراشتگن فقط نظاره‌گر توپ بود به کنج دروازه بارسلونا رفت.

شاگردان هانسی فلیک خیلی زود در دقیقه ۲۸ به بازی برگشتند، پاس بلند مارک کاسادو در پشت مدافعین موناکو به لامین یامال رسید و این بازیکن با یک حرکت انفرادی عرضی در پشت محوطه جریمه و شوت خوب، اولین گل خودش در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و موناکو میزبان موفق شد در دقیقه ۷۱ گل دوم را به ثمر برساند، ایلنیخنا ۱۸ ساله تنها ۱۲ دقیقه بعد از ورود به زمین روی پاس وندرسون در موقعیت تک به تک با ترشتگن قرار گرفت و موفق شد دروازه بارسلونا را باز کند.

با این نتیجه موناکو ۳ امتیازی شد و در رتبه سیزدهم قرار گرفت، در مقابل بارسلونا بدون امتیاز در رتبه بیست‌دوم ایستاد.

در دیگر دیدار حساس امشب تیم فوتبال آتالانتا ایتالیا در ورزشگاه گویس با قضاوت کلمن تورپن میزبان آرسنال انگلیس بود که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مهم‌ترین اتفاق این دیدار در دقیقه ۵۱ رقم خورد، ادرسون پس از نفوذ به محوطه جریمه آرسنال به گلزنی نزدیک بود که با خطای توماس پارتی روی زمین افتاد و داور برای تصمیم‌گیری از VAR استفاده کرد. متئو رتگی پشت توپ قرار گرفت اما ضربه این بازیکن با واکنش خوب رایا دفع شد و در برگشت بازهم رتگی فرصت داشت تا با ضربه سر دروازه آرسنال باز کند اما بازهم این رایا بود که با یک شیرجه بلند توپ را از روی خط برگشت داد.

با این نتیجه آرسنال یک امتیازی در رتبه هفدهم و موناکو نیز با همین امتیاز در رتبه بیست‌ویکم جدول لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفتند.

نتایج کامل دیدارهای امشب لیگ قهرمانان اروپا:

  • فاینورد صفر - بایرلورکوزن ۴
  • ستاره سرخ بلگراد یک - بنفیکا ۲
  • آتالانتا صفر - آرسنال صفر
  • اتلتیکومادرید ۲ - لایپزیش یک
  • برست ۲ - اشتورم گراتس یک
  • موناکو ۲ - بارسلونا یک

انتهای پیام/

ارسال نظر