لیگ قهرمانان اروپا: بایرن مونیخ حریفش را ۹ تایی کرد / لیورپول مقابل میلان کامبک زد / رئال با ام‌بایه برد

تیم‌های فوتبال رئال مادرید، لیورپول، بایرن مونیخ و اسپورتینگ موفق شدند با برتری مقابل رقبای خود، رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را برد آغاز کنند.

لیگ قهرمانان اروپا: بایرن مونیخ حریفش را ۹ تایی کرد / لیورپول مقابل میلان کامبک زد / رئال با ام‌بایه برد

به گزارش مملکت آنلاین، در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه چهار دیدار برگزار شد.

در یکی حساس‌ترین دیدارهای هفته تیم فوتبال میلان ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو با قضاوت اسپن اسکاش میزبان تیم فوتبال لیورپول انگلیس بود که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر یک لیورپول به پایان رسید.

میلان بازی را طوفانی آغاز کرد و روی یک ضدحمله سریع پاس آلوارو موراتا به کریستین پولیشیچ رسید و این بازیکن بعد با سرعت بالای خود وارد محوطه شد و با یک ضربه دقیق و محکم، توپ را به گوشه دروازه لیورپول فرستاد. لیورپول خیلی زود در دقیقه ۲۳ به بازی برگشت، ارسال ترنت الکساندر آرنولد با خروج اشتباه مایک منیان همراه شد تا در ادامه ابراهیما کوناته روی سر فیکایو توموری به پرواز درآمد و موفق شد دروازه میلان را باز کند.

کامبک شاگردان اسلات در دقیقه ۴۱ کامل شد، این‌بار ارسال کونستانتینوس سیمیکاس با ضربه سر تماشایی ویرجیل فن دایک تبدیل به گل دوم لیورپول در این دیدار شد. کابوس میلان در سن‌سیرو ادامه داشت، لیورپول موفق شد در دقیقه ۶۷ اختلاف را به ۲ گل افزایش دهد، ضد حمله لیورپول با فرار کودی خاکپو و دریبل مدافع میلان همراه شد و ارسال این بازیکن در محوطه جریمه با ضربه دومینیک سوبوسلای تبدیل به گل سوم لیورپول در این دیدار شد.

در دیگر دیدار امشب تیم فوتبال رئال‌مادرید اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با قضاوت هلیل اوموت ملر مقابل تیم فوتبال اشتوتگارت آلمان قرار گرفت که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر یک رئال مادرید به پایان رسید.

تیم میزبان موفق شد در دقیقه ۴۶ گل اول را به ثمر برساند، رودریگو روی یک ضد حمله با سرعت به محوطه جریمه نزدیک شد و با یک پاس در عرض توپ را به کیلیان امباپه رساند، مهاجم فرانسوی درحالیکه تعادل مناسبی نداشت با ضربه پای راست دروازه حریف آلمانی را باز کرد.

اشتوتگارت در دقیقه ۶۸ به بازی برگشت، ارسال کرنر در تیر دوم به جیمی لوئلینگ رسید و ضربه این بازیکن در دهانه دروازه با ضربه سر دنیز اونداو وارد دروازه کورتوا شد تا همه چیز دوباره برابر شود. این پایان کار نبود و یک‌بار دیگر شاگردان آنچلوتی در لیگ قهرمانان در دقایق پایانی موفق شدند به برتری دست پیدا کنند.

ارسال کرنر لوکا مودریچ در محوطه جریمه با پرواز آنتونیو رودیگر همراه شد و ضربه سر مدافع آلمانی کهکشانی‌ها وارد دروازه اشتوتگارت شد. اندریک که در دقیقه ۸۰ به میدان آمده بود باز هم در زمان کم موفق به گلزنی شد و گل سوم رئال را در دقیقه ۵+۹۰ به ثمر رساند.

تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان نیز در ورزشگاه آلیانتس آرنا ب اقضاوت خوان مارتینز مقابل دینامو زاگرب کرواسی قرار گرفت که در نهایت این دیدار با برتری پرگل و عجیب ۹ بر ۲ بایرن مونیخ به پایان رسید.

برای تیم میزبان در این دیدار هری کین(۱۹،۵۷،۷۳و۷۸)، رافائل گوئررو(۳۳)، میشل اولیسه(۳۸ و ۶۳)، لروی سانه(۸۵) و لئون گورتسکا(۹۰+۲) گلزنی کردند و گل‌های دینامو را نیز رونو پتکوویچ (۴۹) و تاکویو اوگیوارا (۵۱) به ثمر رساندند.

تیم فوتبال اسپورتینگ پرتغال نیز موفق شد با گل‌های ویکتور گیوکرس و زنو دباست تیم فوتبال لیل فرانسه را با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر