لورکوزن بعد از ۳۵ هفته در بوندسلیگا باخت آن هم با کامبک در خانه

بایرلوکوزن بعد از ۳۵ هفته در بوندسلیگا متحمل شکست شد.

لورکوزن بعد از ۳۵ هفته در بوندسلیگا باخت آن هم با کامبک در خانه

به گزارش مملکت آنلاین، در چارچوب هفته دوم بوندسلیگا، بایرلورکوزن با نتیجه ۳-۲ مقابل لایپزیش شکست خورد. جمله‌ای کوتاه که البته پیام‌های زیادی پشت آن نهفته است. شاگردان ژابی آلونسو درحالی‌که ۳۵ بازی و ۴۶۲ روز بود که طعم شکست در بوندسلیگا را نچشیده بودند، در شرایطی که شاید کم‌تر کسی انتظارش را داشت سرانجام شکست خوردند.

بایرلورکوزن بازی را بهتر شروع کرد و مشخص بود لایپزیش از نظر روانی نیز تحت فشار است، فشاری که خودش را با عصبانیت مارکو روزه و سپس اخراج او توسط داور، به‌خوبی نشان داد. در نهایت ورکسلف در دقایق پایانی نیمه اول توانست دو بار پیاپی دروازه ساکسون‌ها را باز کند و پیش بیفتد. بااین‌حال در شرایطی که به نظر می‌رسد لایپزیش به‌کلی از جریان بازی خارج شده باشد، گل لحظه آخری کوین کمپل باعث شد امید آن‌ها برای برگشت در نیمه همچنان زنده بماند.

در شروع نیمه دوم، بازی شکل دیگری به خود گرفت و این شاگردان مارکو روزه بودند که کار را بسیار هجومی‌تر شروع کردند. لایپزیش صاحب چندین موقعیت خوب نیز شد و حتی یک گل آفساید نیز به ثمر رساندند تا اینکه بالاخره مزد شجاعت خود را گرفتند و لویس اوپندا دروازه متی کوار را باز کرد. پس از این گل نیز هر دو تیم صاحب موقعیت‌هایی شدند؛ اما هیچ‌یک ثمری نداشتند تا اینکه اوپندا گل بعدی را هم به ثمر رساند تا هم خود بریس کند و هم تیمش را پیش بیندازد. پس از این گل نیز لورکوزن هر چه زد به در بسته خورد.

سرانجام با سوت پایان بازی، یک رکورد افسانه‌ای در بوندسلیگا شکسته شد و ژابی آلونسو و شاگردانش پس از مدت‌ها طعم تلخ شکست را چشیدند. لایپزیش نیز دومین پیروزی خود را کسب کرد و این برد می‌تواند انگیزه بسیار خوبی در ادامه راه به شاگردان مارکو روزه بدهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر