مسی درخشید، صعود تیم ملی آرژانتین قطعی شد

تیم‌ ملی آرژانتین با برتری یک بر صفر مقابل شیلی در دومین دور بازی‌های گروه اول کوپاآمریکای ۲۰۲۴ صعود به دور یک‌چهارم نهایی را قطعی کرد.

مسی درخشید، صعود تیم ملی آرژانتین قطعی شد

به گزارش مملکت آنلاین، اسطوره آرژانتینی بار دیگر تیم ملی کشورش را رهبری کرد و به مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا رساند.

دیدار آرژانتین و شیلی بامداد امروز برگزار شد تا قهرمان جام جهانی با گل دقیقه ۸۸ لوتارو مارتینز برنده شود و راهی مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا ۲۰۲۴ شود.

شاگردان اسکالونی در حضور کامل و موثر کاپیتان لیونل مسی، ۸۸ دقیقه به در بسته زدند و در نهایت مارتینس تعویضی در حکم فرشته نجات در دقیقه ۸۸ گل برتری تیم را به ثمر رساند و پیروزی یک بر صفر قهرمان جهان را رقم زد.

با این نتیجه، آرژانتین ۶ امتیازی شد و صعورش را قطعی کرد‌ با این حساب، بازی آخر تیم مقابل پرو تشریفاتی است. در دیگر بازی گروه اول، کانادا یک بر صفر پروی ۱۰ نفره را برد.در این گروه پس از آرژانتین ۶ امتیازی، کانادا با ۳ و شیلی و پرو با یک امتیاز برای صعود می‌جنگند.

لیونل مسی با کسب امتیاز ۸.۳ از ۱۰ در دیدار امروز (چهارشنبه) آرژانتین و شیلی بهترین بازیکن زمین شد.اسطوره آرژانتینی در سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۹ بازی انجام داده که در به ثمر رسیدن ۲۹ گل تاثیرگذار بود و از این حیث بهترین بازیکن قاره آمریکای جنوبی است.

نشریه اوله می‌نویسد که لیونل مسی بار دیگر آرژانتین را رهبری کرد تا بار دیگر نشان دهند بهترین بازیکن دنیاست.بر اساس گزارش رسانه آرژانتینی، مسی در این بازی در یک صحنه احساس ناراحتی کرد ولی تا پایان بازی در زمین بود و به نظر نمی رسد مصدومیتش جدی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر