الهلال بدون شکست قهرمان شد / النصر با درخشش رونالدو، الاتحاد را در هم شکست / کریس آقای گل شد

به گزارش مملکت آنلاین، لیگ فوتبال عربستان به پایان رسید.

قهرمانی مقتدرانه و بدون باخت الهلال

 تیم های الوحده و الهلال در چارچوب بازی های هفته ۳۴ مسابقات لیگ عربستان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود الهلال به پایان رسید.

گل های این بازی را محمد کانو در دقیقه ۱۹ و الکساندر میتروویچ در دقیقه ۲+۹۰ برای الهلال و یحیی آل النجعی در دقیقه ۷۷ برای الوحده به ثمر رساندند.

با این نتیجه تیم فوتبال الهلال با کسب چهارمین تساوی فصل ۹۴ امتیازی شد و در رتبه اول جدول ماند.

تیم الوحده هم با ۳۷ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده بندی لیگ عربستان جای گرفت.

النصر با درخشش کریس برد

در هفته پایانی رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، النصر عربستان و الاتحاد عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی النصر موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

کریستیانو رونالدو در این بازی برای النصر عربستان خوش درخشید و موفق شد دو گل به ثمر برساند. رونالدو با این دو گلی که به ثمر رساند، به تعداد سی و پنج گل در این فصل از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی رسید و به این ترتیب آقای گل این لیگ شد و رکورد گل های زده در یک فصل از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان را در کل تاریخ این رقابت ها شکست.

در این بازی گل های النصر عربستان توسط کریستیانو رونالدو ( دو بار ) ، عبدالرحمن غریب و آل النمر المشاری به ثمر رسیدند. گل های الاتحاد عربستان را هم الشمرانی و فابینیو به ثمر رساندند.

حالا النصر این فصل از رقابت ها را با ۸۲ امتیاز به پایان رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظر