ایموجیهای پرکاربرد کاربران ایرانی در اینستاگرام و توییتر در سال ۱۴۰۰
مرکز پژوهشی بتا در تازهترین گزارش خود، ایموجیهایی که توسط کاربران اینستاگرام و توییتر فارسی مورد استفاده قرار میگیرد را مورد بررسی قرار داده است.
به گزارش مملکت آنلاین، در گزارش مرکز پژوهشی بتا آمده که ایموجی یا شکلک در واقع تصاویر مفهومی و صورتکهایی هستند که در پیامهای فضای مجازی استفاده میشوند.صورتکهای زرد رنگی که لبخند و تعجب و احساسات دیگر را نشان میدادند.
اگر چه Smile به معنای لبخند است، اما کاربران اینترنت به سرعت عادت کردند که اسمایلی گریه و ناراحتی و عصبانیت هم داشته باشند.
مرکز پژوهشی بتا در این بخش به بررسی ایموجیهایی که کاربران در سال ۱۴۰۰ در بستر اینستاگرام منتشر کردهاند پرداخته و آنها را به ترتیب علاقمندی کاربران دسته بندی کرده است.
بیشترین ایموجی که توسط کاربران اینستاگرام در پستها مورد استفاده قرار گرفته است مربوط به ایموجی چشم قلبی(