اینستاگرام برای نوجوانان محدود می‌شود

متا دسترسی نوجوانان به اینستاگرام را محدود می‌کند.

اینستاگرام برای نوجوانان محدود می‌شود

به گزارش مملکت آنلاین، شرکت متا مالک اینستاگرام، با انتشار پستی در وبلاگ رسمی خود از راهکارهای جدیدی برای محدود کردن دسترسی نوجوانان زیر ۱۸ سال به اینستاگرام خبر داد.

طبق اعلام متا، حساب کاربری افراد زیر ۱۸ سال به صورت به‌طور پیش‌فرض خصوصی (پرایوت) خواهند شد. طبق اعلام این شرکت، نوجوانان ممکن است در مورد سن خود دروغ بگویند و برای ساخت اکانت، سنی بزرگتر را انتخاب کنند و متا برای  حل این مشکل، فناوری را توسعه داده است تا متوجه این تقلب در سن اکانت‌ها می‌شود.

ارسال پیام خصوصی برای نوجوانان زیر ۱۸ سال فقط در صورتی امکان‌پذیر است که فرد مقابل را فالو کرده باشد یا از قبل با آن فرد در ارتباط بوده باشد.

 طبق اعلام متا، تبلیغات و محتوای حساس مانند درگیری‌های مردم و تبلیغاتی که جراحی و روش‌هایی مربوط به زیبایی را تبلیغ می‌کنند را برای نوجوانان زیر ۱۸ سال محدود می‌کند.

 نوجوانان پس از ۶۰ دقیقه استفاده روزانه از اینستاگرام، اعلان‌هایی دریافت خواهند کرد که به آنها می‌گوید از اینستاگرام خارج شوند.

 از ساعت ۱۰ شب تا ۷ صبح ویژگی Sleep mode به صورت خودکار روش می‌شود و نوجوان هیچ نوتیفیکیشن و پیامی از سمت اپلیکیشن اینستاگرام دریافت نمی‌کند

 والدین می‌توانند بررسی کنند فرزندشان در ۷ روز گذشته به چه اکانت‌هایی در تماس بوده و پیغام خصوصی ارسال کرده است. البته امکان خواندن پیام‌ها وجود ندارد، ولی والدین نام اکانت‌ها را می‌تواند بررسی کند.

 والدین این امکان را دارند که هر زمان که علاقه داشته باشند، دسترسی به اینستاگرام را برای فرزند خود محدود کنند.

والدین همچین این امکان را دارند که ببینند فرزندشان، در اینستاگرام به چه موضوعاتی علاقه دارد

طبق اعلام متا، این ویژگی‌های جدید از ۶۰ روز آینده در آمریکا،بریتانیا، کانادا و استرالیا برای اکانت‌ها فعال می‌شود و در اواخر سال میلادی در اتحادیه اروپا  فعال خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر