با حضور پرشور مردم تهران برگزار شد:

سومین ویژه برنامه « شب خاطره»

در سومین ویژه برنامه شب خاطره موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور سردار احمدی مقدم از کتاب «عملیات مرصاد» رونمایی شد.

سومین ویژه برنامه « شب خاطره»

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سومین ویژه برنامه «شب خاطره» با موضوع عملیات مرصاد با حضور فرماندهان، پیشکسوتان و ایثارگران دوران دفاع مقدس و جمع کثیری از خانواده معظم شهدا در سالن همایش های بین المللی خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم معنوی، سردار اسماعیل احمدی مقدم، سردار اصغر داورزنی و سردار سیّد مهدی حسینی رزمنده و نویسنده‌ پیشکسوت دفاع مقدّس به ذکر خاطراتی از عملیات مرصاد پرداختند.

همچنین در این جلسه از کتاب عملیات مرصاد به روایت سردار اسماعیل احمدی مقدم رونمایی شد.

 

photo_2024-07-24_14-27-18

این کتاب عمدتاً متمرکز بر مشاهدات، خاطرات، برداشت‌ها، دریافت‌ها و درمجموع، روایتِ شخصیِ سردار احمدی مقدم از عملیّات مرصاد می‌باشد. بخشی از این اثر نیز تحقیق و تألیفِ نظامیِ منحصربفردی از این عملیّات مهم است که به فاصله‌ی کوتاهی از وقوع مرصاد، در قالب پایان‌نامه‌ی «دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران» (دافوس آجا)، توسّط وی، در سال ۱۳۶۸ به انجام رسیده و ارائه شده است.

photo_2024-07-24_14-27-15

اجرای سرود توسط گروه سرود گل یاس، شعرخوانی محمد رسولی و پخش کلیپ هایی از شهیدان و فرماندهان عملیات مرصاد از دیگر برنامه های این جلسه معنوی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر