فراخوان ثبتنام خوابگاههای متأهلین دانشگاه تهران
فراخوان ثبتنام خوابگاههای متأهلین دانشگاه تهران برای نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ را منتشر شد.
به گزارش مملکت آنلاین، دانشجویان روزانه غیربومی (مقطع دکتری و کارشناسی ورودی سال ۱۴۰۱ به بعد و مقطع کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۳) واجد شرایط ثبتنام خوابگاه متأهلین باتوجه به شیوهنامه اسکان در خوابگاههای متأهلین میتوانند تا ۱۴ دی ۱۴۰۳ با مراجعه به سامانة بهستان به آدرسems۲.ut.ac.ir در بخش پیش خوان خدمت طی مراحل زیر به ثبت درخواست و بارگذاری مدارک اقدام کنند:
۱- ورود به سامانه بهستان؛
۲- انتخاب درخواست خوابگاه متأهلین در قسمت بررسی مسائل دانشجویی، در بخش درخواست ابتدا این توضیح نوشته شود: ارسال مدارک برای درخواست خوابگاه متأهلین؛
۳- انتخاب گزینه ایجاد، مراجعه به کار پوشه و بارگذاری مدارک زیر:
۱-۳- مدارک شناسایی شامل:
* تصویر کارت ملی، صفحه اول و دوم شناسنامة متقاضی، همسر و فرزندان (با شرط سنی فرزند کمتر از ۱۰ سال)
* تصویر کارت دانشجویی
* تصویر مدارک سکونت، اجارهنامه یا سند منزل مسکونی والدین و دانشجو (دانشجو در صورتیکه مستأجر یا صاحبخانه باشد)
* تصویر چهار صفحة اول سند ازدواج
۲-۳- مستندات آموزشی و پژوهشی: مطابق موارد مندرج در شیوهنامة اسکان تمام موارد به همراه گواهی، مستندات و ... در قالب یک فایل تهیه و بارگذاری شود؛
۳-۳- دانشجوی شاهد و ایثارگر گواهی رسمی مهمور امتیاز داده شده توسط ادارة کل امور دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه را باید بارگذاری کند؛
۳-۴- دانشجوی تحت پوشش بهزیستی، کمیتة امداد، روشندل و دارای شرایط خاص گواهی رسمی مهمور امتیاز داده شده توسط مرکز مشاورة دانشگاه را باید بارگذاری کند.
دانشجویان باید بهطور دقیق شیوهنامه اسکان را مطالعه کرده و در صورتیکه شرایط استفاده از خوابگاه متأهلین را دارید، ثبتنام کنند. همچنین چنانچه بعد از ثبتنام اثبات شود که دانشجو شاغل بوده، مالک منزل شخصی است یا سایر شرایط استفاده از خوابگاه متأهلین را ندارند، تخلف محسوب شده و مطابق ضوابط عمل خواهد شد.
دانشگاه تهران تاکید کرد؛ این ثبتنام به منزله اسکان نبوده و فقط برای امتیازبندی و اولویتبندی اسکان در خوابگاههای متأهلین است. بدیهی است بعد از امتیازبندی و مشخصشدن افراد واجد شرایط سکونت، برای عقد قرارداد ارائه اصل تمام مدارک بارگذاری شده ضروری است.
دانشجویان میتوانند پرسشهای خود را به سامانه میز خدمت به آدرس sd.ut.ac.ir ارسال کنند.
انتهای پیام/