افتتاح خط تولید تلویزیون ۶۵ اینچ هوشمند پارس
با حضور مدیران ارشد شرکت های شستا، صنایع عمومی تامین و پارس الکتریک خط تولید تلویزیون هوشمند ۶۵ اینچ پارس افتتاح شد.
به گزارش مملکت آنلاین، با حضور محسن محمدی مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین، احسان آبادی مدیر نظارت بر هلدینگ صنایع عمومی تامین شرکت شستا، حسن کمالو سرپرست و عضو هیات مدیره و دیگر معاونین و مدیران ارشد صنایع عمومی تامین و پارس الکتریک خط تولید تلویزیون هوشمند 65 اینچ پارس در کارخانه تولیدی این شرکت در قزوین افتتاح شد.
برای برند پارس برنامه تحول گرایانه داریم
در آیین افتتاح خط تولید سری جدید تلویزیون هوشمند پارس محسن محمدی مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین با اشاره به سابقه درخشان هلدینگ صنایع عمومی تامین و شرکتهای تابعه آن گفت: می توانیم در برند پارس که یک محصول قدیمی و آشنا است با اجرای برنامههای تحولگرا و افزایش سطح کیفیت، ظاهر و تنوع محصولات سهم بازار خود را افزایش داده و محصولات آن را به کشورهای همسایه صادر کنیم.
محمدی با تاکید بر تنظیم سند اجرایی و توجیه اقتصادی برای پروژههای هلدینگ افزود: براساس خروجی این سند، امکان تهیه بستههای سرمایهگذاری و هدایت سرمایه برای سرمایهگذاران میسر خواهد شد.
مدیرعامل صنایع عمومی تامین بررسی چالشهای کسب و کار در صنایع تابعه هلدینگ را امری ضروری خواند و اظهار داشت: با هم افزایی بیشتر شرکتهای تولیدی با شرکتهای تابعه شستا و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی علی الخصوص در تولید محصولات با ارزش افزوده بیشتر همچون تلویزیون های هوشمند، می توان توسعه بازار و سودآوری را افزایش داد.
جهش فناوری در محصولات سری جدید پارس
حسن کمالو سرپرست و عضو هیات مدیره شرکت پارس الکتریک با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای تولید محصولات لوازم خانگی گفت: سری جدید محصولات پارس الکتریک با یک جهش بزرگ نسبت به سری قبل و ارائه کیفیت و خدمات کاملا متفاوت به بازار عرضه خواهد شد و پیش بینی می کنیم به سبب کیفیت مناسب و فناوری های نوین، محصولات سری جدید با استقبال بیشتر مشتریان مواجه خواهد شد.
وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم در راستای خلق ارزش برای مشتریان کوشا باشیم تا مشتریانی مشعوف و خوشنودتر داشته باشیم؛ همچنین در خصوص نوآوری و همکاری مشترک با شرکت های صاحب فناوری داخلی و خارجی از مرحله تحقیق و توسعه و طراحی محصول تا ساخت و عرضه محصولات و گسترش شبکه فروش و خدمات پس از فروش باید ارتباطات موثرتری در بازار داشته باشیم.
کمالو تاکید کرد: با توجه به برنامه ریزی عملیاتی محصولات جدید پارس “سری متا” از ابتدای سال جدید به بازار عرضه می شود و بنا داریم تا با تولید محصولات مکمل و جانبی سهم بالاتری از بازار صنایع لوازم خانگی را به برند پارس اختصاص دهیم.
انتهای پیام/