رفع انسداد سیمکارت اتباع غیرایرانی با دریافت شناسه فیدا

معاون امور پستی ، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از رفع انسداد سیمکارت اتباع غیرایرانی با دریافت شناسه فیدا خبر داد.

رفع انسداد سیمکارت اتباع غیرایرانی با دریافت شناسه فیدا

به گزارش مملکت آنلاین،  معاون امور پستی ، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت : اتباع غیرایرانی که سیمکارتشان مسدود شده است باید شناسه فیدا دریافت کنند و پس از ان مراحل رفع مسدودی را انجام دهند .

سید حمیدرضا اعرابی در پاسخ به سوالی درباره علت مسدود شدن سیمکارت های برخی اتباع غیر ایرانی افزود : در راستای اجرای بند «ذ» ماده ۸۵ قانون برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران و به‌ منظور پیشگیری از وقوع جرائم مرتبط با سیم‌کارت‌های تلفن همراه یا شناسه‌های مخابراتی معادل آن، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با همکاری کاروران ارتباطی اقدام به ساماندهی سیم‌کارت اتباع غیرایرانی کرده است.

وی گفت : در همین ارتباط، اتباع غیر ایرانی که مغایرت در اطلاعات یا مشخصات هویتی شان داشته اند به انها از طریق پیامک اطلاع رسانی شده است و باید در مهلت مقرر از طریق پایگاه اینترنتی https://portal.fida.ir ، درباره تکمیل فرآیند احراز هویتشان اقدام کنند .

وی گفت: پس از این که شناسه اختصاصی فیدا دریافت کردند می توانند با مدارک معتیر هویتی خودشان به دفاتر نمایندگی کاروران ارتباطی مراجعه کنند و فرآیند رفع مسدودی را دنبال کنند .

اعرابی افزود : اتباع در صورت هرگونه شکایت می‌توانند از طریق سامانه رسیدگی به شکایات ۱۹۵ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بخش اتباع ، با شماره گذرنامه و کد آمایش درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند .

انتهای پیام/

ارسال نظر