لوگو ولوو هم تغییر کرد
تغییر لوگو خودروسازان به ولوو رسید.
به گزارش مملکت آنلاین، موج اخیر بازطراحی ( ReDesign ) لوگو خودروسازان با رویکردی ساده گرایانه یا Minimalist بعنوان بخشی از سیاستهای بازاریابی این شرکتها در راستای الکتریزه شدن محصولاتشان صورت گرفته است و سرانجام این اتفاق با تاخیری نسبتا طولانی در کمپانی ولوو اتفاق افتاد.
همانند دیگر شرکتها در بازطراحی لوگو یا نشان تجاری VOLVO تاکید بر ساده سازی یا همان مینیمال شدن شکل و فرمِ نشان ولوو بوده و برخلاف نشان قبلی که فرمی سه بُعدی داشته در طراحی نشانِ جدید با گرافیکی کاملا ساده، تَخت و دو بُعدی روبرو هستیم.
نشان تجاری جدید ولوو در واقع هفتمین نسخه از لوگو این کمپانی ۹۷ ساله محسوب میشود.
انتهای پیام/