انتقادات نسبت به لوگوی جدید شرکت خودروسازی جگوار

کاربران در واکنش به لوگوی جدید جگوار اعلام کردند: نماد خودروسازی بریتانیا را نابود کردید!

انتقادات نسبت به لوگوی جدید شرکت خودروسازی جگوار

به گزارش مملکت آنلاین، طی روزهای گذشته، لوگوی جدید جگوار معرفی شد.

انتشار طرح و تبلیغات مرتبط با لوگوی جدید این برند بریتانیایی با بازخوردهای منفی بسیاری همراه شد. حالا این پرسش برای اکثر رسانه‌های خودرویی و اقتصادی پیش آمده. لوگوی جدید جگوار واقعاً بد است؟

مدیران جگوار به برند جدید این شرکت و خط تولید الکتریکی خوش‌بین هستند اما واکنش‌های اولیه مخاطبان ترکیبی از شوک و سردرگمی بوده است.

تعدادی از نظریاتی که در پست اینستاگرام مربوط به معرفی لوگوی جدید جگوار بیشترین تعداد لایک را دریافت کردند، به شرح زیر هستند:

  • تبریک می‌گویم. شما نمادی بریتانیایی را کشتید.
  • خداوندا! ما شاهد خودکشی برند باکیفیت 4K هستیم.
  • واقعاً آن را دوست ندارم، خیلی مدرن است؛ شخصیت خود را از دست می‌دهد.
  • نمی‌دانم چگونه می‌توان این نام را به خودروی لوکس با نام شکارچی پنهان‌کار و سریع ترجمه کرد... حرکت مناسبی برای وسیله نقلیه لوکس به نظر نمی‌رسد.

رسانه‌های خودرویی پیش‌بینی کرده‌اند جگوار همراه میتسوبیشی و کرایسلر، پایان دهه ۲۰۳۰ را نخواهند دید.

باتوجه‌به واکنش‌های منفی پیرامون معرفی برند جدید جگوار باید منتظر تحقق این پیش‌بینی طی ۵ الی ۱۰ سال آینده بمانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر