نسخه جدید کادیلاک اسکالید معرفی شد

نسخه ۲۰۲۵ کادیلاک اسکالید معرفی شد.

نسخه جدید کادیلاک اسکالید معرفی شد

به گزارش مملکت آنلاین، سرانجام طراحان کادیلاک دست به قلم شده و نسخه جدید اس یو وی خوش استایل و شیک اسکالید را به روزرسانی‌ کردند.

پس از معرفی نسخه الکتریکی اسکالید با پسوند IQ در سال گذشته و از آنجایی که اسکالید بنزینی همچنان عشاق خاص خودش را دارد، پس مدیران این برند خوشنام امریکایی تصمیم به فیس لیفت نسخه بنزینی آن گرفتند.

در نمای جلو اسکالید جدید، بازطراحی چراغ ها و بویژه مجموعه سپر و گریل و دی لایت ها شخصیتی نزدیک به نمونه های الکتریکی کادیلاک نظیر سلستیک و لیریک و خود IQ به آن بخشید است.

photo_2024-07-19_00-48-12

این نشان می دهد که این سبک طراحی صرفاً برای برقی های کادیلاک نبوده و در واقع زبان طراحی جدید این برند محسوب می شود.

لوگوی کادیلاک بر روی گریل نورپردازی مخفی داشته و در تریم های فول قاب دور گریل نیز روشن می‌شود. رنگ های جدید بدنه و رینگ های ۲۴ اینچی (به صورت سفارشی) از دیگر مواردی هستند که در اسکالید ۲۰۲۵ به چشم می آیند.

در طراحی کابین و فضای داخلی اسکالید ۲۰۲۵ به سلستیک شباهت زیادی پیدا کرده است. یک مانیتور ۵۵ اینچی در نمونه جدید، سرتاسر نمای داشبورد را بصورت یک نوار افقی پهن فرا گرفته و طراحی دریچه های تهویه هم به صورت خطی درآمده است.

photo_2024-07-19_00-48-06

فراموش نکنید که در صورت سفارش پکیج Executive Second Row، سرنشینان ردیف دوم هم از نمایشگرهای لمسی ۱۲.۶ اینچی بهره‌ مند خواهند شد.

به‌ غیر از تیپ ساده اسکالید، تمام نسخه‌ های دیگر این خودرو به‌صورت استاندارد به جدیدترین نسخه از سیستم کنترل سواری مغناطیسی هوشمند، سیستم سوپر کروز و سیستم تعلیق بادی تطبیقی مجهز هستند.

photo_2024-07-19_00-48-09

در بخش مشخصات فنی، اسکالید دست نخورده مثل قبل باقی مانده و در زیر کاپوت نسخه ۲۰۲۵ هیچ تغییری رخ نداده است و همچنان از همان پیشرانه ۶.۲ لیتر ۸ سیلندر تنفس طبیعی با قدرت ۴۲۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۶۲۴ نیوتن متر بهره میبرد که نیروی تولیدی پیشرانه توسط یک گیربکس ۱۰ سرعته اتومات، به تمام چرخ ها انتقال می یابد.

کادیلاک هنوز قیمت  فیس لیفت ۲۰۲۵ اسکالید را اعلام نکرده است، اما نمونه قبلی در تیپ پایه برچسب قیمتی ۱۱۲۶۹۰ دلاری را به خود می بیند و احتمال می رود نمونه فیس لیفت ۲۰۲۵ نسب به نسخه قبلی افزایش قیمت بسیار جزئی داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر