طرح ویژه برخورد با پوشش پلاک در تهران کلید خورد

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح ویژه برخورد با پوشش پلاک در تهران خبر داد.

طرح ویژه برخورد با پوشش پلاک در تهران کلید خورد

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی در برنامه زنده شهر امن اظهار کرد: در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ بالغ بر ۴۳ هزار دستگاه موتورسیکلت و خودرو را که تخلف پوشش پلاک انجام داده بودند اعمال قانون کرده و در همان محل رفع اثر داشته‌ایم.

او گفت: پلاک در واقع یکی از ارکان شناسایی وسایل نقلیه و موتورسیکلت است و از اهمیت بالایی برخوردار است و حتما در خودرو‌ها می‌بایست پلاک جلو و عقب و در موتورسیکلت‌ها پلاک در قسمت عقب به وضوح قابل رویت باشد. پوشاندن، ناخوانا بودن و دستکاری پلاک در وسایل نقلیه ممنوع است و به هیچ وجه این تخلف و اقدام توجیهی ندارد و در واقع افراد متخلف حتما با هدفی خاص اینکار را انجام می‌دهند و سوء نیتی در کار است.

بهرام آبادی بیان کرد: از امروز طرح تشدید برخورد با تخلفات پوشش پلاک در شهر تهران به صورت خاص توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ به مرحله اجرا در خواهد آمد و با آن دسته از رانندگانی که به هر صورت چه با پوشاندن پلاک توسط طلق، چه با استفاده از ماسک و استفاده از زنجیر، پلاک خودرو و موتورسیکلت خود را می‌پوشانند، ضمن اعمال قانون، برخورد قانونی لازم نیز صورت خواهد پذیرفت و در محل راننده را مکلف به رفع اثر پوشش پلاک می‌کنند.

او گفت: می‌بایست خود رانندگان به این مهم توجه داشته باشند که نباید این تخلف را انجام دهند و نباید نیازی باشد که با برخورد پلیس مواجه شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر