آلفارومئو از کراس اوور جدید خود به نام میلانو رونمایی کرد.
به گزارش مملکت آنلاین، کراس اور جمع و جوری از سیسیل، میلانو زبان طراحی جدید برند آلفارومئو را به نمایش می گذارد و در عین حال مجموعه ای از پیشرانههای هیبریدی و الکتریکی را به بخش کراس کامپکتهای اروپا می آورد.
میلانو سبکی نو از طراحی را برای برند مشهور ایتالیایی به نمایش میگذارد و صرفاً برای حضور در بخش کراس اورهای کامپکت اروپا طراحی شده است، جایی که میتوانید نسخه هیبریدی یا کاملاً الکتریکی را با تمام خلوص، حس و حال و اصالتی که از یک آلفارومئو انتظار دارید داشته باشید.
سازنده تاکید میکند که این کراسکامپکت معرف یک زبان طراحی جدید برای برند آلفا میباشد.
طراحی آشنا اما مدرنیزه شده جلوپنجره و سپر در کنار چراغهای C شکل ، اورهنگ کوتاه جلو و عقب با گلگیرهای متورم و پهن و خط کمر بلند، چهره ای مدرن و شخصیتی عضلانی، مرموز و البته جوان پسند به این خودرو بخشیده است.
در نبود اگزوزها، نسخه الکتریکی با یک جلوپنجره ساده که نشان نمادین آلفا بر روی آن حک شده قابل شناسایی است اما مدلهای هیبریدی دارای جلوپنجرهای با طراحی سنتی با خطوط و گرافیک کلاسیک آلفارومئو هستند.
در هر دو مدل چرخهای ۱۸ اینچی استاندارد هستند و ۲۰ اینچ در تریمهای پرفورمنس موجود و قابل سفارش است.
میلانو با طول کلی نزدیک به ۱۳ فوت و ۶ فوت عرض، قطعاً در کلاس کراسهای جمع و جور قرار دارد. حجم ۱۴.۱ فوت مکعب فضای بار، عددی است که آلفا می گوید بهترین در کلاس کامپکتها محسوب میشود.
و اما در فضای جلوی کابین و داشبورد با دو صفحه نمایش تمام دیجیتال ۱۰.۲۵ اینچی روبرو میشوید که یکی به راننده اختصاص داده شده و دیگری به عنوان صفحه نمایش مرکز اطلاعات سرگرمی عمل می کند. همچنین بر طبق قوانین جدید ایمنی دکمههای فیزیکی ( غیر لمسی ) برای کنترل برخی امکانات و آپشنهای ضروری و معمول در دسترس است، ضمنا فراموش نکنید در مدلهای با پیشرانه های هیبریدی یا برقی، چیدمان یکسان است.
حال که صحبت از پیشرانه شد. بد نیست بدانید نسخه های الکتریکی دارای یک موتور تک با باتری ۵۴ کیلووات ساعتی هستند که در نسخه استاندارد، ۱۵۶ اسب بخار قدرت تولید می کند و در چرخه WLTP بردی معادل ۲۵۵ مایل دارد.
اما در تریم Veloce قدرت را به ۲۴۰ اسب بخار افزایش می دهد و همچنین دیفرانسیل خودکار قفل شونده مکانیکی با سیستم فرمان بهینه شده، سیستم تعلیق ارتقا یافته، ترمزهای بزرگ و چرخ های ۲۰ اینچی فوق الذکر با تایرهای "پرفورمنس" خواهید داشت.
آلفارومئو اعلام نموده که نسخه های الکتریکی می توانند با شارژرهای سریع ۱۰۰ کیلوواتی DC از ۱۰ تا ۸۰ درصد در ۳۰ دقیقه شارژ سریع شوند.
انتخاب نسخه هیبریدی میلانو یعنی یک موتور سه سیلندر ۱.۲ لیتری توربوشارژ و یک موتور الکتریکی ۲۱ کیلوواتی که با جعبه دنده شش سرعته دوکلاچه ادغام شده است.
آلفارومئو قدرت مجموع ۱۳۶ اسب بخار را برای این مدل اعلام کرده که در تریم ایبریدا Q4 یا چرخ های جلو یا هر چهار چرخ ( ۴WD ) را به حرکت در می آورد.
موتور الکتریکی در نسخه هیبریدی تا سرعت ۹۳ مایل در ساعت در دسترس است، اما هیچ اشاره ای به این نشده که تا چه حد می توانید بدون روشن شدن موتور بنزینی پیش بروید.
آلفارومئو نسخه Milano Speciale را البته بزودی عرضه میکند که در دو نسخه هیبریدی یا الکتریکی خواهد بود و این نسخه ویژه دارای تزئینات منحصربفرد، رینگ و تایر خاص و مجهز به مجموعه وسیعی از ویژگیهای فنی از جمله سیستمهای کمک راننده سطح ۲ است.
انتهای پیام/