آتش‌سوزی آخرالزمانی در ازمیر ترکیه + ویدئو

آتش سوزی در جنگل‌های ازمیر همچنان ادامه دارد.

آتش‌سوزی آخرالزمانی در ازمیر ترکیه + ویدئو

به گزارش مملکت آنلاین، تلاش برای اطفای آتش سوزی که عصر پنج شنبه در محل یامانلار کاراتپه منطقه کارشیاکای ازمیر رخ داد ادامه دارد.

با روشن تر شدن هوا، تیم ها شروع به مبارزه با آتش از هوا کردند. ۴ فروند هواپیما، ۵ بالگرد، ۱۹ تانکر آب، ۴ خودروی آبرسانی، ۲ بولدوزر و ۴ اکیپ زمینی در حال مبارزه با آتش هستند که به دلیل وزش باد شدید در حال پیشروی نیز هست.

مشاهده شد که هلیکوپترهایی که در منطقه تحت تاثیر بادهای شدید عمل می کنند هر از گاهی با مشکل مواجه می شوند. همچنین تعدادی از شهروندان ساکن در خانه های تابستانی به منطقه امن تحت کنترل ژاندارمری منتقل شدند.

سلیمان البان، فرماندار ازمیر گفت که برخی از خانه‌ها در مناطق نزدیک به آتش‌سوزی جنگلی در منطقه کارشیاکا تخلیه شده‌اند و باد با سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت در این منطقه، مداخله هواپیماها را دشوار کرده است.

البان در بیانیه‌ای در جمع خبرنگاران در منطقه آتش‌سوزی یادآور شد: آتش‌سوزی که از روز سه‌شنبه در کوه یامانلار آغاز شده بود، روز پنجشنبه تا حد زیادی مهار شده بود تا اینکه شب گذشته جرقه چوب های بزرگ و کنده های باقی مانده در منطقه خاموش شده مجدداً تحت تأثیر باد با سرعت ۷۰ تا ۸۰ کیلومتر در ساعت شعله ور شد.

در حال حاضر آتش سوزی در ۴ تا ۵ منطقه هنوز ادامه دارد و آتش نشانان در تلاش برای خاموش کردن آتش هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر