تمام امکانات دستگاه‌های امدادی برای یافتن دختربچه ۲ ساله الیگودرزی فعال شدند

سرپرست فرمانداری الیگودرز گفت: تمام امکانات دستگاه‌های امدادی شهرستان برای یافتن دختربچه ۲ ساله الیگودرزی در محل مستقر شدند.

تمام امکانات دستگاه‌های امدادی برای یافتن دختربچه ۲ ساله الیگودرزی فعال شدند

به گزارش مملکت آنلاین، مهدی اداوی اظهار کرد:‌ روز گذشته خانواده ای از روستای ده سفید حاج درویش از بخش توابع مرکزی شهرستان الیگودرز حوالی ساعت ۱۹:۳۰ گم شدن دختر بچه ۲ ساله خود را به پلیس، هلال احمر و بخشداری اطلاع دادند که بلافاصله عملیات جستجو آغاز و تا ساعت ۲:۳۰ بامداد ادامه داشت ولی به علت تاریکی هوا عملیات امدادی به نتیجه نرسید.

وی ادامه داد: ساعت ۵:۳۰ امروز جمعه عملیات جستجو با استفاده از نیروهای بسیج و سپاه آغاز و تاکنون ادامه داشته اما هنوز منجر به یافتن کودک نشده است.

سرپرست فرمانداری الیگودرز با اشاره به استفاده از سه قلاده سگ زنده یاب برای یافتن این کودک، بیان کرد: همچنین با توجه به نیمه کوهستانی بودن منطقه از نیروهای آفرود و موتورسوارها بهره گرفته ایم.

اداوی ادامه داد: یک حلقه چاه در روستا وجود داشت که احتمال سقوط کودک می رفت، به طور کامل تخلیه شد اما اثری از این کودک در چاه یافت نشد.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع از دوربین های کوادکوپتر(دوربین باز هوایی) نیز برای جستجو بهره گرفته ایم اما تاکنون موفق به یافتن کودک نشده ایم و عملیات جستجو کماکان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر