از بین رفتن ۶.۲ هکتار از مراتع روستای گنهران در آتش سوزی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آتش سوزی در ۶.۲ هکتار از مراتع تحت پوشش گیاهی گون در روستای گنهران تیران و کرون به دلیل خطای خبر داد.

از بین رفتن ۶.۲ هکتار از مراتع روستای گنهران در آتش سوزی

به گزارش مملکت آنلاین، منصور شیشه فروش با اشاره به حادثه آتش سوزی در مراتع استان اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه روز گذشته به مراکز امدادرسانی اعلام شد.

وی با بیان اینکه این آتش‌سوزی در مراتع روستای گنهران شهرستان تیران و کرون اتفاق افتاده است، اضافه کرد: عملیات اطفا حریق با حضور عوامل مدیریت بحران شهرستان تیران و کرون، شهرداری‌های عسگران و دامنه، عوامل محلی، دهیاری، شورای اسلامی و یگان حفاظت منابع طبیعی طی یک ساعت و ۴۵ دقیقه انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه بر اثر این حادثه به ۶ و ۲ دهم هکتار از مراتع با پوشش گیاهان علوفه‌ای و گون آسیب دید، تصریح کرد: علت حادثه بی احتیاطی و خطای انسانی گزارش شده و مقرر شد اداره منابع طبیعی در این زمینه شناسایی و برخورد قانونی با متخلفان اقدام کنند.

وی تصریح کرد: افزایش دما و خشکی پوشش‌های گیاهی، وزش بادهای گرم و بی احتیاطی و عوامل انسانی از دلایل وقوع حریق در مراتع استان در تابستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر