انحراف یک اتوبوس در جاده دامغان سمنان ۸ مصدوم داشت

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: هشت مصدوم حادثه انحراف از جاده یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۲۵ دامغان به سمنان در محور ارتباطی مشهد- تهران به مرکز درمانی منتقل شدند.

انحراف یک اتوبوس در جاده دامغان سمنان ۸ مصدوم داشت

به گزارش مملکت آنلاین، پژمان قراییان ابراز کرد: پنج دستگاه آمبولانس با ۱۰ نفر نیروهای درمان برای امدادرسانی به مصدومان حادثه انحراف از جاده اتوبوس در محور دامغان به سمنان به محل حادثه اعزام شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: انحراف از جاده اتوبوس در محور دامغان به سمنان ۲۶ حادثه‌دیده داشت که ۹ نفر باید به مراکز درمانی منتقل می‌شدند که یک نفر رضایت به انتقال به بیمارستان نداد و هشت نفر به مرکز درمانی منتقل شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان سمنان نیز گفت: ساعت ۶ و ۱۰ دقیقه صبح حادثه یک دستگاه اتوبوس به هلال احمر استان گزارش شد که امدادگران پایگاه هلال احمر نعیم آباد به محل حادثه اعزام شدند.

علیرضا باغبان ابراز کرد: عملیات امدادرسانی به حادثه‌دیدگان اتوبوس در محور دامغان به سمنان تا ساعت هفت و ۳۰ دقیقه به طول انجامید و مصدومان حادثه توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر