بی‌آبرویی رستوران معروف ترکیه

رستوران معروف در ترکیه رسوا شد.

بی‌آبرویی رستوران معروف ترکیه

به گزارش مملکت آنلاین، وزارت کشاورزی و جنگل‌داری فهرست به‌روزرسانی‌شده‌ای از مواد غذایی تقلبی و مخلوط را که ممکن است سلامت عمومی را به خطر بیندازند، منتشر کرد. در این فهرست، نام رستوران «کفته‌چی یوسف» که اخیراً به دلیل شایعات مربوط به استفاده از گوشت خوک در محصولاتش مورد بحث بوده، به چشم می‌خورد.

همچنین در این فهرست، به شعبه‌ای از این رستوران که از گوشت خوک استفاده کرده بود، اشاره شده است.

رستوران «کفته‌چی یوسف» که ۲۸۰ شعبه دارد، در پی ادعاهای مطرح‌شده در بازرسی‌های وزارت کشاورزی و جنگل‌داری مبنی بر وجود گوشت خوک در محصولاتش، بیانیه‌ای صادر کرده و از خود دفاع کرده است.

پاسخ به ادعاها در شبکه‌های اجتماعی

رستوران «کفته‌چی یوسف»، که ادعا شده بود در محصولاتش از گوشت خوک استفاده شده است، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی X بیانیه‌ای منتشر کرد و اطلاعاتی را در این زمینه ارائه داد.

این رستوران اعلام کرد که نمونه‌های مشکوک طی دو مرحله بازرسی به دست آمده است.

به گفته آن‌ها، در ماه‌های فوریه و مارس امسال از دو شعبه آن‌ها نمونه‌برداری شده و نتایج منفی در همین نمونه‌ها مشاهده شده است، اما نمونه شاهد برای بررسی دقیق‌تر گرفته نشده است.

همچنین این رستوران بیان کرد که در آزمایش ژنتیکی نمونه‌های دونر، گوشت خوک شناسایی شده است، اما اگر نتایج بازرسی سریع‌تر به اطلاع آن‌ها می‌رسید، می‌توانستند منبع آلودگی را شناسایی کنند. این رستوران بار دیگر تأکید کرد که در محصولاتشان از گوشت خوک استفاده نمی‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر