سفیر انگلیس در سازمان ملل حمله ایران را محکوم کرد

سفیر انگلیس در سازمان ملل نیز با محکوم کردن پاسخ ایران، گفت که تهران و حامیانش باید خوشتنداری کنند و از لبه پرتگاه فاصله بگیرند.

سفیر انگلیس در سازمان ملل حمله ایران را محکوم کرد

به گزارش مملکت آنلاین، باربارا وود وارد سفیر و نماینده انگلیس در سازمان ملل در نشست شورای امنیت در ارتباط با پاسخ موشکی ایران به اسرائیل افزود: گفت: صلح یک انتخاب شجاعانه برای همه طرف ها به جای جنگ است. اسرائیل از حمایت کامل ما برخوردار است.اسرائیل از حق دفاع از خود برخوردار است و ما از آن حمایت می‌کنیم.

سفیر انگلیس در سازمان ملل در این نشست شورای امنیت در رابطه با جنگ غزه نیز با دفاع از قطعنامه ۱۷۰۱ سازمان ملل خواستار کاهش تنش‌ها و آتش‌بس در منطقه شد و گفت: «ما نمی‌توانیم اجازه دهیم که لبنان غزه دیگری شود.»

سفیر انگلیس در سازمان ملل، بدون اشاره به حملات و جنایات اسرائیل، پاسخ موشکی ایران به این رژیم را «اقدامی تهاجمی» و «خطرناک» خواند.

باربارا وودوارد تشدید درگیری ها را «به شدت نگران کننده» خواند و حمله موشکی ایران به اسرائیل را محکوم کرد و گفت: «ما این اقدام تجاوزکارانه را که وضعیت را خطرناکتر از قبل می کند، قاطعانه محکوم می کنیم.

وی با تاکید بر درخواست انگلیس برای آتش بس و آزادی اسرا در دست حماس، گفت: ایران و همه متحدانش در منطقه باید خویشتن داری کنند و از پرتگاه فاصله بگیرند. تمام تلاش‌های ما اکنون باید بر توقف این چرخه خشونت متمرکز شود.»

انتهای پیام/

ارسال نظر