رئیس‌جمهور ازبکستان، پیروزی پزشکیان را تبریک گفت

رئیس‌جمهور ازبکستان با تبریک به پزشکیان برای برگزیده شدن در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، نسبت به گسترش همکاری‌های دوجانبه در حوزه‌های مختلف ابراز علاقه‌مندی کرد.

رئیس‌جمهور ازبکستان، پیروزی پزشکیان را تبریک گفت

به گزارش مملکت آنلاین، «شوکت میرضیایف» رئیس‌جمهور ازبکستان در پیامی با تبریک به «مسئود پزشکیان» برای برگزیده شدن به عنوان نهمین رئیس‌جمهور ایران گفت: بسیار خرسندم جنابعالی به عنوان رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران را تبریک صمیمانه و آرزوی موفقیت عرض نمایم.

در پیام میرضیایف که در صفحه سفارت ایران در تاشکند در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده، آمده است: پیروزی شما در انتخابات بیانگر اعتماد بالای مردم به برنامه‌های راهبردی شما در جهت ارتقای سطح زندگی مردم، توسعه اقتصادی کشور و تقویت روزافزون ارزش ایران در عرصه بین‌الملل بوده است.

او افزود: ما علاقه‌مند به گسترش مداوم و موقر همکاری در زمینه‌های سیاسی، تجاری-اقتصادی، حمل‌ونقل-ارتباطات و فرهنگی-بشردوستانه با ایران هستیم، کشوری که پتانسیل و فرصت‌های زیادی دارد و در سال‌های اخیر به سرعت در حال توسعه بوده است.

رئیس‌جمهور ازبکستان گفت: یین دارم در مدت تصدی شما در این مقام عالی، همکاری چندجانبه و بلندمدت ما در تمامی زمینه‌های دارای اولویت به سطح بالاتری خواهد رسید.

او در پایان گفت: اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و از درگاه خداند متعال برای جنابعالی سلامتی، سعادت خانوادگی، موفقیت‌های بزرگ در فعالیت‌های مسئولانه کشوری و آرامش، ثبات، توسعه و شکوفایی مستمر برای ملت ایران آرزومندم.

مسعود پزشکیان با کسب اکثریت آرا در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران پیروز و به عنوان رئیس جمهور منتخب، برگزیده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر